AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Vi har et barn og gikk ifa hverandre for et par år siden. Jeg har etablert meg med egen bolig i en annen kommune. Min eks er en merkelig mann. Ganske ridig og opptatt av sin jobb, virker som hans verden sirkulerer rundt hans prosjekter, og han har alltid distansert seg fra meg og barnet, selv om han var glad i oss. Han ville helst være på jobb, pusset opp og gjorde det veldig fint der. livet handlet om jobb, og han var ofte sur hjemme fordi jobben var krevende. Han er sur noen perioder og glad andre perioder, sikkert avhengig av hvor fint det går på jobb. Når han er glad, tilbyr han en tjeneste eller vil hjelpe meg med "noe" og så når jeg sier ja til det, så svarer han ikke. Tiden går, og jeg lurer på hva som skjer, skulle han hjelpe? Men han trekker seg vekk. Jeg prøver å få litt avstand, men han holder på sånn, tilbyr, og så ignorerer han meg når jeg svarer. Det har skjedd 4 ganger nå det siste året, og jeg synes det er litt tungt. Han var ikke sånn før, men når vi var sammen så var jeg ikke så selvstendig, noe jeg har blitt nå. Han fikk meg alltid til å føle meg som en hjelpeløs idiot, noe som er en av grunnene til at følelsene kjølnet. Jeg forstår ikke hva som er poenget med å tilby hjelp for så å fjerne seg helt og ignorere meg, og lurer på om noen har erfaring med slike mennesker som driver på sånn. Hva er poenget? Anonymkode: abd5e...bc3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #2 Skrevet 10. desember 2022 Du må slutte å stole på ham, ikke snakk med ham om noe annet enn det som omhandler barnet. Og sier han noe, si at du ikke tror på den han sier. Vær kort og direkte. Dette har du hørt flere ganger før, hvorfor i alle dager skal du tro ham for nte gang? Anonymkode: ce336...18e 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Nå vet du hvordan han holder på. Han kommer til å gjøre akkurat det samme de neste gangene han tilbyr deg hjelp. Så fra nå av når han tilbyr hjelp, så takker du høflig nei. Ikke si at det er pga at han ikke holder hva han lover. Det blir det bare diskusjoner og surskap av. Anonymkode: dc6e1...132 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå