Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hva synes du om røde biler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På 90-tallet var rød den mest vanlige fargen for bil.

Jeg bryr meg ikke om andre sine bilfarger. Men det gjør meg glad når ikke alt er en suppe av hvit-sølv-svart, da.

Anonymkode: fd79b...e1f

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

image.thumb.jpeg.ecdd137f62324387bb5e7314c387d7d7.jpeg

Denne rødfargen da, bilen er irrelevant. Jeg har enorme fordommer mot den rødfargen, den er så fæl. Hvordan skal de få noe til å matche? Hvorfor ikke heller velge en stiligere farge? Hvorfor akkurat den mest tacky fargen? Den er jo seriøst pinlig? Husker jeg så en gammel dame i 50-60 årene kjøre som en galning i overgangsalderen, med tilhørende frekke briller, en person som gjør kort prosess på det meste, kutter svingene, driter i at du går på en vei uten fortau. At de også har en liten hjerneskade. 

Hva er din oppfattelse av eierne av røde biler? Ser eierne av røde biler rødt? Er de på en måte en tyrefekter? 

Anonymkode: 67eb6...a28

Hva er det bilen skal matche mener du?

Anonymkode: 47c65...df2

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Rosa bil er stilig, som regel. Men rød bil, da tenker jeg at sjåføren er aggressiv og hissig. 

Både jeg og samboer kjører rød bil (samme bilen) og ingen av oss er aggressive eller hissige i trafikken 😊 Snarere tvert imot, samboer er en rolig, bedagelig og ganske forsiktig sjåfør.... Han tar også godt vare på bilen sin 😊 

Skrevet

Liker best sorte biler. Sort er mer classy og har mer stil. Blir fort lei de med farger? 

Anonymkode: 59c89...f19

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hey fy! Den røde intense fargen er ford sin signatur farge, den kalles race red og kommer i diverse varianter, jeg har en race red ford og den er alltid den rødeste bilen på allr parkeringsplasser, ikke kall den stygg 😭

Anonymkode: 32b8e...cfc

Jeg syns den er kjempefin! Etter molten orange, er race red favoritt-bilfargen min. 

Nå har jeg sølvgrå bil, og jeg tenkte senest i dag at den er topp i nåværende livssituasjon og på nåværende føre her, men jeg skulle ønske den var rød. 

Anonymkode: 22a49...5a2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

dette må vel være noe av det aller mest tullete å bry seg om... 

Anonymkode: 5dcaa...354

Skrevet

Røde biler er sexy, og det tryggeste å ha i trafikken, fordi folk ser den.

Skrevet

Jeg blir litt glad av farger, sånn generelt, også på biler - det skaper litt liv i bybildet. Nå kjører jeg ikke selv. så det har aldri vært en problemstilling jeg har måttet forholde meg til, men jeg har aldri tenkt på at bilens fare skat matche noe. Jeg har heller aldri - og her har jeg som erfaren jåle med sans for fargerike og matchende antrekk lang trening - tenk på rød som en spesielt vanskelig farge å matche.

Skrevet

Røde biler er alltid raskest.

• Nyttig 1
Skrevet
-jk- skrev (På 10.12.2022 den 11.12):

Smak og behag ;) Det er ikke tyggegummirosa da, og det er folie som kan tas av før salg. 

Denne fargen her (men annen type bil):

GLOSS1080G348-7_900x.jpg?v=1669040321

Oooh, den var kinky ❤️

Skrevet

Har akkurat byttet bil. Etter 5 år i knallrød bil kjører jeg nå en flott blå en 🙂

Skrevet

Aksepterer rød Ferrari. Den skal være rød..! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2022 den 8.57):

image.thumb.jpeg.ecdd137f62324387bb5e7314c387d7d7.jpeg

Denne rødfargen da, bilen er irrelevant. Jeg har enorme fordommer mot den rødfargen, den er så fæl. Hvordan skal de få noe til å matche? Hvorfor ikke heller velge en stiligere farge? Hvorfor akkurat den mest tacky fargen? Den er jo seriøst pinlig? Husker jeg så en gammel dame i 50-60 årene kjøre som en galning i overgangsalderen, med tilhørende frekke briller, en person som gjør kort prosess på det meste, kutter svingene, driter i at du går på en vei uten fortau. At de også har en liten hjerneskade. 

Hva er din oppfattelse av eierne av røde biler? Ser eierne av røde biler rødt? Er de på en måte en tyrefekter? 

Fint å se andre farger enn grå, hvit og sort. Selv har jeg både rosa og oransje bil i tillegg til gråe

Skrevet

Venter fortsatt på svaret hva bilen skal matche. Så svar på det, TS!! 

Anonymkode: e46c0...621

• Nyttig 2
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Venter fortsatt på svaret hva bilen skal matche. Så svar på det, TS!! 

Anonymkode: e46c0...621

Det er en umatchelig farge. Umulig å matche med noe. Dooh. 

Skrevet

Lekkert med tornadorød Volkswagen. Det er en flott bilfarge. Nå er mange røde biler nærmest burgunderrøde og det er ikke fullt så pent. 

Anonymkode: 2a5e1...d5b

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er en umatchelig farge. Umulig å matche med noe. Dooh. 

Hvorfor skal du matche bilen til noe som helst? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2022 den 20.51):

Jeg syns den er kjempefin! Etter molten orange, er race red favoritt-bilfargen min. 

Nå har jeg sølvgrå bil, og jeg tenkte senest i dag at den er topp i nåværende livssituasjon og på nåværende føre her, men jeg skulle ønske den var rød. 

Anonymkode: 22a49...5a2

Nå lærte jeg en ny farge, utrolig fin!

Anonymkode: 32b8e...cfc

• Liker 1
Skrevet

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio i Competizione Rosso er drømmebilen min. Den fineste rødfargen som finnes på denne jord.

Alfa Romeo har også en blåfarge, Misano Blu, som er utrolig lekker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...