Gå til innhold

Hva synes du om røde biler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

image.thumb.jpeg.ecdd137f62324387bb5e7314c387d7d7.jpeg

Denne rødfargen da, bilen er irrelevant. Jeg har enorme fordommer mot den rødfargen, den er så fæl. Hvordan skal de få noe til å matche? Hvorfor ikke heller velge en stiligere farge? Hvorfor akkurat den mest tacky fargen? Den er jo seriøst pinlig? Husker jeg så en gammel dame i 50-60 årene kjøre som en galning i overgangsalderen, med tilhørende frekke briller, en person som gjør kort prosess på det meste, kutter svingene, driter i at du går på en vei uten fortau. At de også har en liten hjerneskade. 

Hva er din oppfattelse av eierne av røde biler? Ser eierne av røde biler rødt? Er de på en måte en tyrefekter? 

Anonymkode: 67eb6...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingenting i mot røde biler personlig, men jeg bor i ett land med masse sol. Så ingen vil ha røde biler fordi de blir ganske stygge veldig fort. Men ingen her vil ha svarte biler heller så.

Anonymkode: 60fc9...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er kult at noen tør ha farge på bilen sin, er så endelig mye kjedelige biler i svart/sølvgrå/hvit langs veiene. 

Anonymkode: 81575...f50

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey fy! Den røde intense fargen er ford sin signatur farge, den kalles race red og kommer i diverse varianter, jeg har en race red ford og den er alltid den rødeste bilen på allr parkeringsplasser, ikke kall den stygg 😭

Anonymkode: 32b8e...cfc

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rød bil er mer synlig og derfor tryggere å kjøre enn farger som «forsvinner» mer i trafikkbildet. Tenker du sikkerhet, er det et godt valg. Hvis estetikk er viktigere enn sikkerhet er rødfarge en smakssak. Jeg har bestilt ny bil og den røde lakken var den dyreste - jeg synes den er lekker.

https://www.google.com/search?q=rød+skoda+enyaq&rlz=1C9BKJA_enUS816US817&hl=nb&prmd=imsvn&sxsrf=ALiCzsZB6EU5nEIWlYah2n2JiDvQFgovhg:1670659605560&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjOwdGCzO77AhWuRPEDHbffDwIQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=1024&bih=641&dpr=2#imgrc=Qg868tA78d1YGM

Endret av Hareena
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hareena skrev (5 minutter siden):

Rød bil er mer synlig og derfor tryggere å kjøre enn farger som «forsvinner» mer i trafikkbildet. Tenker du sikkerhet, er det et godt valg. Hvis estetikk er viktigere enn sikkerhet er rødfarge en smakssak. Jeg har bestilt ny bil og den røde lakken var den dyreste - og jeg synes den er lekker.

https://www.google.com/search?q=rød+skoda+enyaq&rlz=1C9BKJA_enUS816US817&hl=nb&prmd=imsvn&sxsrf=ALiCzsZB6EU5nEIWlYah2n2JiDvQFgovhg:1670659605560&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjOwdGCzO77AhWuRPEDHbffDwIQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=1024&bih=641&dpr=2#imgrc=Qg868tA78d1YGM

Selv om man blir mer synlig må man fremdeles følge trafikkreglene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilkåret

Hva er det bilfargen skal matche? Vesken?

Rød bil kan være fint, det, kommer an på bil og type rødfarge.

Jeg gjør meg ikke opp en mening om en person basert på bil. Bilinteresserte eller mangel der på, kommer i alle personligheter. Er ikke vits ha så sterke meninger om en person før man blir kjent med de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har en knall rød Tesla X ;) Kjører på ingen måte som en galning ;) 

Kona sin er rosa, hva signaliserer det da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (1 minutt siden):

Dårlig smak med rosa bil 

Anonymkode: abfb9...890

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bare glad for å se noe annet enn grått, hvitt, grått, svart og grått på veiene. Og rød er en veldig fin farge.

Anonymkode: 9d42c...07c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjører rød bil til daglig og har aldri tenkt over at det er et problem.... 🤔 Eneste ulempen jeg kan komme på er at det virker som fugler er glad i å bæsje på den innimellom 😝

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dårlig smak med rosa bil 

Anonymkode: abfb9...890

Smak og behag ;) Det er ikke tyggegummirosa da, og det er folie som kan tas av før salg. 

Denne fargen her (men annen type bil):

GLOSS1080G348-7_900x.jpg?v=1669040321

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker min nye knallrøde Audi. Hva faen skal jeg få den til å matche mener du? Klærne jeg har på meg, håret, bikkja? 

Anonymkode: 05e9a...826

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Stygt og konete 

Anonymkode: 101e4...12b

Da får jeg heller være kjerring da😂

d205892f-1e54-4997-8e0a-4598798a55a0.jpg

Anonymkode: 05e9a...826

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (2 timer siden):

Rosa bil er stilig, som regel. Men rød bil, da tenker jeg at sjåføren er aggressiv og hissig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (1 time siden):

Smak og behag ;) Det er ikke tyggegummirosa da, og det er folie som kan tas av før salg. 

Denne fargen her (men annen type bil):

GLOSS1080G348-7_900x.jpg?v=1669040321

Det var derfor jeg skrev, som regel. Ante meg at der måtte være det verste av det verste. 😅 uff. Men fremdeles bedre enn rød bil! Hakket bedre. 🥹 

Blir overload for meg. 😬 men det er kanskje det dere liker. Være too much. 

image.jpeg.996418cfe3260ec788ba784701e11f2a.jpeg

var vanskelig å finne en fin rosafarge på bil, men dette var det beste jeg fant, hehe. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...