Reign Skrevet 13. desember 2022 #21 Skrevet 13. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 10.12.2022 den 8.53): Har hatt lappen i snart ett år nå, og husker kjørelæreren min sa at man alltid skal slakke litt ned på farten i skarpe svinger. Og man ser jo skilt rundtom i f.eks 80 soner der det står at det er skarp sving , og at man burde kjøre i f.eks 50 i svingen. Men ser mange, ( kanskje det er spesielt her på forumet? ) si at de værste andre man møter på er folk som kjører saktere enn fartsgrensen i svinger, og at de ikke burde ha lappen engang. Er dette vanlig? Skal man kjøre i 80 i den skarpe svingen om fartsgrensen ellers er 80? Hva gjør du? Anonymkode: da1df...c83 Hør på kjørelæreren din, ikke idioter på et forum. Meg inkludert.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #22 Skrevet 16. desember 2022 Det er jo veldig ubehagelig å være passasjer om man må holde seg fast i svinger, klart man tilpasser farten og ikke kjører maks gjennom alt. Anonymkode: c5c29...890
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #23 Skrevet 16. desember 2022 Kommer an på føre og tyngdepunkt. Er det tørt fint føre kan jeg bare gæsse på i svingene. Siden bilen min har lav bakkeklaring og gode lavprofildekk. Anonymkode: 56fe9...ad2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2022 #24 Skrevet 16. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 10.12.2022 den 8.53): Har hatt lappen i snart ett år nå, og husker kjørelæreren min sa at man alltid skal slakke litt ned på farten i skarpe svinger. Og man ser jo skilt rundtom i f.eks 80 soner der det står at det er skarp sving , og at man burde kjøre i f.eks 50 i svingen. Men ser mange, ( kanskje det er spesielt her på forumet? ) si at de værste andre man møter på er folk som kjører saktere enn fartsgrensen i svinger, og at de ikke burde ha lappen engang. Er dette vanlig? Skal man kjøre i 80 i den skarpe svingen om fartsgrensen ellers er 80? Hva gjør du? Anonymkode: da1df...c83 Øøøh nei- seff slakker jeg ned- jeg hører ikke på alle andre!! Anonymkode: 3dd33...5a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå