AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Har en baby på 6 mnd som det virker som at gråter i søvne. Jeg tror hun har våknet, men hun ligger med lukkede øyne og gråten er ganske «sløv». Så jeg har lurt på om hun gråter i søvne… Men hvor lenge skal jeg la henne ligge og gråte i søvne før jeg griper inn? Det føles veldig feil å ikke ta henne opp, men hvis det er overgang fra en søvnfase til neste vil jeg jo ikke forstyrre Anonymkode: 2c3c5...b48
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #2 Skrevet 10. desember 2022 Så lenge hun faktisk sover, ville jeg ikke vekket henne. Det er sikkert trist å høre på, men baby merker jo ikke noe til det selv hvis det er i søvne Tror det er verre vekke henne da, hvis hun våkner og fortsatt er trøtt. Anonymkode: cf417...2a3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så lenge hun faktisk sover, ville jeg ikke vekket henne. Det er sikkert trist å høre på, men baby merker jo ikke noe til det selv hvis det er i søvne Tror det er verre vekke henne da, hvis hun våkner og fortsatt er trøtt. Anonymkode: cf417...2a3 Skal forsøke i natt…. Synes bare det er så vanskelig å vite hvor lenge hun kan gråte sånn for at det fortsatt skal være i søvne Anonymkode: 2c3c5...b48
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 Hva med å bare klappe forsiktig på henne for å gi henne en følelse av trygghet mens hun sover? Anonymkode: edec5...915
Marimma Skrevet 10. desember 2022 #5 Skrevet 10. desember 2022 Jeg pleier å vente 1-2minutter, min også sovegråter. Er øynene igjen og gråten ikke tar seg opp så venter jeg lenger. Viktig å ikke forstyrre søvnfasebyttene 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå