AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Jeg går til psykolog hos DPS og jeg har 2 timer igjen før behandlingen er over. Jeg har egentlig ganske mye jeg ønsker å ta opp, men det vil jeg ikke få tid til. Er det greit å skrive ned det jeg ønsker å ta opp også kan hun lese det de første minuttene av behandlingen også kan vi diskutere noe av det? Det vil gå mye raskere for henne å lese enn om jeg forteller alt muntlig. Delvis fordi det går raskere å lese, men også fordi dette er ting det er tungt å snakke om slik at jeg bruker veldig lang tid på å få ordene ut. Jeg kunne selvsagt kun valgt ut noen få av temaene og snakket om dem. Men jeg føler både for å fortelle psykologen alt og jeg synes ting henger sammen, at hun bør vite det ene for å forstå det andre. Jeg har frem til nå tatt alt muntig, for det er jo slik terapitimene er ment å være, men jeg har også ofte opplevd å komme på etterskudd når det kommer til ting å ta opp. Spesielt når det er ting jeg synes er tungt å snakke om og hvor jeg bruker mye tid på gråting. Nå har jeg også kun 2 timer igjen før behandlingen avsluttes. Og selv om det sikkert ikke har noe å si at psykologen får vite det jeg ønsker å si, så føler jeg også at jeg ønsker at behandleren bør vite det før behandlingen avsluttes. Jeg føler at psykologen bør ha forstått meg før behandlingen avsluttes. Anonymkode: 3296f...a78
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #2 Skrevet 10. desember 2022 Såklart Mange som gjør det, det kan være vanskelig å huske på alt der og da. Lurt å skrive ned på forhånd og ta med. Anonymkode: 11924...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 Ja, det er en veldig god idé! Anonymkode: caa2d...f8a
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 Tusen takk! TS Anonymkode: 3296f...a78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå