AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Det slo meg her en dag. At nå ser man i alle kommentator felt på fb og andre steder hvor sinte folk er på Støre og Vedum f.eks. Vi i Norge har jo vært vant til at våre politikere stort får ferdes fritt omkring som vanlig folk. Jeg frykter at det kan forsvinne. Jeg ser for meg i verste fall er at en av dem kan bli skutt på åpen gate. Det fins nok av gærninger i norge og mentalt ustabile personer som ikke får den hjelpen de trenger slik systemet er nå som potensielt kan få til det. Det har jo skjedd før i andre land. Men ikke i Norge enda gudskjelov. Men nå er det så mye sinne blant folk at jeg syns det er skummelt for politikernes del. Anonymkode: 3a956...4b3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #2 Skrevet 10. desember 2022 De bryr seg ikke. Emilie Enger Mehl er for opptatt med å vise puppene sine i en dristig kjole, fordi hun vil heller være kjendis enn politiker. Ingen av politikerne ønsker å gjøre en god jobb, de vil bare ha fordelene, samtidig som de får lov til å gni det inn på resten av oss. Norge er ødelagt. Anonymkode: 136dc...862
Eva-Lena Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 Jeg har leeeeenge tenkt tanken om at en dag så blir en politiker skutt på gata. Om det skjer en dag så vil jeg ikke bli overrasket. Dagens politikere er totalt ubrukelige.
Nymerïa Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 At en politiker blir skutt på åpen gate av en mental ustabil person har man aldri noe garanti mot. Men nettopp fordi det er mentalt ustabile personer som gjør sånt, så blir det feil å argumentere med at det er fordi politikerne gjør en dårlig jobb. Hvis du ser på tilfeller av politikere som er blitt skutt, så er det ikke noe mønster i at det er de dårligst likte det har skjedd med. JFK, Olof Palme, Shinzo Abe er de første jeg kommer på. 1
I Grosny Skrevet 10. desember 2022 #5 Skrevet 10. desember 2022 Nymerïa skrev (5 minutter siden): At en politiker blir skutt på åpen gate av en mental ustabil person har man aldri noe garanti mot. Men nettopp fordi det er mentalt ustabile personer som gjør sånt, så blir det feil å argumentere med at det er fordi politikerne gjør en dårlig jobb. Hvis du ser på tilfeller av politikere som er blitt skutt, så er det ikke noe mønster i at det er de dårligst likte det har skjedd med. JFK, Olof Palme, Shinzo Abe er de første jeg kommer på. Jeg vet ingen ting om Shinzo Abe, men Palme og JFK tror jeg er drap som er bestilt av noen mektige. Man kan stille spørsmål om våre politikere har grunn til å bli fryktet å bli ryddet av veien dersom de står i veien for mektige, og at det kan være en årsak til at de ikke jobber eksklusivt for det norske folk. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #6 Skrevet 10. desember 2022 Nymerïa skrev (12 timer siden): At en politiker blir skutt på åpen gate av en mental ustabil person har man aldri noe garanti mot. Men nettopp fordi det er mentalt ustabile personer som gjør sånt, så blir det feil å argumentere med at det er fordi politikerne gjør en dårlig jobb. Hvis du ser på tilfeller av politikere som er blitt skutt, så er det ikke noe mønster i at det er de dårligst likte det har skjedd med. JFK, Olof Palme, Shinzo Abe er de første jeg kommer på. CIA er ikke en mentalt ustabil person. Anonymkode: a3a7b...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå