Gå til innhold

vondt

Gjest Gjest_Bertine_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Bertine_*
Skrevet

Jeg har en kjæreste som jeg er veldig glad i. Men to uker, og værre dagene fram mot menstrusjon. Altså etter eggløsning. Men ikke så mye da, men mere tre dager før mensen. så får jeg så mye menssmerter etter at jeg har hatt samleie med kjæresten min. Jeg har ikke disse menssmertene før samleiet, men det kommer rett etterpå, det er akkurat som menssmerter, likner de smertene. Og ikke som vanlig magevondt sånn ellers. Jeg merker forskjell på smertene. Også får jeg fryktelige menssmerter lignende etterpå i ca. ti minutter, før de gir seg litt. Værre med en gang og bedre etterhvert som tida går. Hvorfor får jeg menssmerter bare av samleie? Og det er jo merkelig siden disse smertene kommer etterpå og bare de dagene rett før mensen. Jeg får også menssmerter i forbindelse med mensen. Men det er jo rart at disse også kommer rett etter samleie også? Huff, det var så vanskelig å forklare, og dette ble mye surr. Spør hvis det er noe dere lurer på fordi jeg får ikke til å forklare meg helt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Synes du bør ta en tur til lege jeg.

Høres ikke normalt ut og da kan det være greit å sjekke det ut.

Endret av Persille
Skrevet

Jeg synes det høres mer ut som Vestibulitt. Men ta en tur til legen du slik at han kan undersøke deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...