AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Covid i hus og jeg er så sliten. Baby er 6 mnd og har sovet godt til nå, men plutselig våkner hun hver time hele natten og trenger gjerne byssing for å sovne igjen. Virker som om hun gråter en del i søvne også. Er dette vanlig når de er syke? Hun virker forholdsvis fin på dagtid, men mye rennende nese, øyne og hoste. Går de typisk tilbake til vanlig søvnmønster etter endt sykdomsperiode? Anonymkode: 823e6...652
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #2 Skrevet 10. desember 2022 Min eldste var en baby som stort sett sov godt, med lange sovestrekk om natten. Men hun var også en del forkjølet som baby, og det var i sykdomsperiodene jeg opplevde våkenetter. Den yngste våknet ofte uansett, men også hennes søvn ble verre når hun var syk. Unntaket var kanskje når de hadde høy feber, da sov de mer. Det ble altså bedre søvn igjen når de var friske igjen. Det samme gjelder meg, hoste og tett nese gir dårlig søvn. Anonymkode: 6fa6b...136
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Min eldste var en baby som stort sett sov godt, med lange sovestrekk om natten. Men hun var også en del forkjølet som baby, og det var i sykdomsperiodene jeg opplevde våkenetter. Den yngste våknet ofte uansett, men også hennes søvn ble verre når hun var syk. Unntaket var kanskje når de hadde høy feber, da sov de mer. Det ble altså bedre søvn igjen når de var friske igjen. Det samme gjelder meg, hoste og tett nese gir dårlig søvn. Anonymkode: 6fa6b...136 Takk for at du sier dette!! Anonymkode: 823e6...652 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 Ja mange (de fleste?) barn sover dårlig når de er syke, men gråten vil jo avta med alderen. 3 åringen sover veldig urolig når han er syk, spesielt hvis han er tett og hoster (naturligvis, da sover jo voksne dårlig også). Vi merker faktisk ofte at han brygger på noe ved at søvnen blir mer urolig som første «symptom». Så går det tilbake til normalt når han er frisk. Anonymkode: d1851...3a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå