AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Skrevet 10. desember 2022 Båten gikk veldig sent, 22.30, og vi har prøvd å få informasjon fra flere men alle sier forskjellige ting. Båten er i havn kl 09.30, må vo da være ute til den tid eller har vi mer tid på å gå av båten? dritt å miste 2 av de 2 timene jeg har av søvn om jeg kan sove en time lengre.. Resepsjonen var ubrukelig. 😑 noen som vet åsse det det funker? Anonymkode: 10f5e...215
Snoopy101 Skrevet 10. desember 2022 #2 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): sorry skrivefeil, retter litt her: - Båten er i havn kl 09.30, må vi da være ute til den tid eller har vi mer tid på å gå av båten? dritt å miste 2 av de 2-3 timene jeg har av søvn om jeg kan sove en time lengre.. Resepsjonen var ubrukelig. 😑 noen som vet åssen det det funker? Please let me know. Sykt dårlig informasjon om når man må AV, står kun når båten er i havn. Anonymkode: 10f5e...215
Maestro Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 Vi måtte av kl 08.00 da vi reiste i 2017. Sånn opp og ned tur. Måtte være på båten 1 time før avgang begge veier. Og måtte ha med tingene våre trodde vi. Men hadde samme lugar tilbake som ikke var rørt. Så trø rundt i Danmark med sekk på ryggen med skift og sånn, når det kunne vært igjen på båten var itt irriterende og finne ut når vi kom. Tilbake til båten 🙃😊
Snoopy101 Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 Maestro skrev (9 minutter siden): Vi måtte av kl 08.00 da vi reiste i 2017. Sånn opp og ned tur. Måtte være på båten 1 time før avgang begge veier. Og måtte ha med tingene våre trodde vi. Men hadde samme lugar tilbake som ikke var rørt. Så trø rundt i Danmark med sekk på ryggen med skift og sånn, når det kunne vært igjen på båten var itt irriterende og finne ut når vi kom. Tilbake til båten 🙃😊 Huff så slitsomt 😑 hva gjorde dere i hirtshals? Vi tebkte akvarium og pub. fikk dere ikke beskjed når folk burde stå opp å være klare til å gå av? Nå er jeg oppe såpass sent at heg vurderer å reparere på morgenen 😂 og kanskje ta sminke osv med i en sekk for å stelle meg en annen plass(kanskje terminalen etter båten) hvis vi blir kastet av i et sånt tempo 😵💫😖
Snoopy101 Skrevet 10. desember 2022 #5 Skrevet 10. desember 2022 Er på båte nå men får ingen klare svar NÅR vi MÅ av lissom…
Maestro Skrevet 10. desember 2022 #6 Skrevet 10. desember 2022 Snoopy101 skrev (1 minutt siden): Huff så slitsomt 😑 hva gjorde dere i hirtshals? Vi tebkte akvarium og pub. fikk dere ikke beskjed når folk burde stå opp å være klare til å gå av? Nå er jeg oppe såpass sent at heg vurderer å reparere på morgenen 😂 og kanskje ta sminke osv med i en sekk for å stelle meg en annen plass(kanskje terminalen etter båten) hvis vi blir kastet av i et sånt tempo 😵💫😖 De roper på høyttaler. Noen har og den sangen, husker ikke hva den heter som vekkerklokke på båten over høytaleren. Vi var i Aalborg. Tok tog vi, fy flate for et styr. Aldri mer. Var og psykisk syk og utbrent, uten og være klar over det i tillegg. Så ble veldig kavete med sekk og bag 🙈🙃
Maestro Skrevet 10. desember 2022 #7 Skrevet 10. desember 2022 Snoopy101 skrev (3 minutter siden): Er på båte nå men får ingen klare svar NÅR vi MÅ av lissom… Dere må av når den legger til kai. Den skal videre mens dere er i land de 10-12 timene.
Maestro Skrevet 10. desember 2022 #8 Skrevet 10. desember 2022 Og dere bør besøke en annen by. Er omtrent ingenting i Hirtshals. Er den Vinter da, kjøttbutikk. Og en koselig bar. Aalborg var veldig koselig by 🤩 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå