Gå til innhold

Mann med tvilsom tinderbio, usikker😮‍💨

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Det koster å være ærlig" er mye av det han har skrevet usant? Vi fikk match.👍🏻😊

548A9989-D126-40CE-A78F-0A0833F0A023.jpeg

Anonymkode: a8871...780

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han mener "Jeg søker bare sex og uforpliktende greier siden jeg er nysingel og en fuckboy som ikke engang gidder å ha bilde av meg her. Ærligheten min om dette fører sikkert til at mange sveiper meg vekk men det er en kostnad jeg må ta" 

Anonymkode: 844a7...f2f

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvem i all verden gidder å matche med profiler uten bilde…

Anonymkode: 0014e...33f

• Liker 15
  • Nyttig 7
Skrevet

Skjønner ikke at du gadd å trykke liker på han der 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvorfor skulle det være løgn? Profilen er ikke veldig imponerende. 

Kort oppsummert: "nysingel mann ønsker nye seksuelle eventyr og ingen forpliktelser"

Anonymkode: d0799...45c

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde kun 2-3 bilder alle disse var av kroppen, fin kroppsbygning. På trening.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skulle det være løgn? Profilen er ikke veldig imponerende. 

Kort oppsummert: "nysingel mann ønsker nye seksuelle eventyr og ingen forpliktelser"

Bare tenkte at han hintet til at kanskje noe var usant, siden det var skrevet: det koster å være ærlig. Men misforstod

Skrevet

Hvordan kan du bli interessert i en profil uten bilde??

Anonymkode: 665e0...c3a

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Nysingel politimann.....vet ikke jeg....

Styr unna, sikkert masse drama med eksen(?) og andre damer siden han ikke har bilder 

Anonymkode: 00bfa...ff7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Han virker trent.... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bare tenkte at han hintet til at kanskje noe var usant, siden det var skrevet: det koster å være ærlig. Men misforstod

Hvis noe er usant er det kanskje at han er singel siden han ikke har gjenkjennelige bilder på profilen. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Ville tenkt at han kun er interessert i noe uforpliktende, så dersom du er ute etter det så kjør på. 

Anonymkode: bed25...4ca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hadde kun 2-3 bilder alle disse var av kroppen, fin kroppsbygning. På trening.

ja det er typisk mannfolk som bare ser etter sex kun kroppsbilder og  ikke bilde av ansiktet. de som ikke har bilder av seg selv men bare alt mulig annet fjas er som regel opptatt. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Aldri trodd at de mennene som ikke engang har bilde av ansiktet får noen likes?? Hvorfor i alle dager skal man trykke liker på noen som ikke engang har bilde av ansiktet sitt på en app som kun baserer seg på bilder? 
Han er vel gift da sikkert.

Anonymkode: 85458...f65

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Alle de emojiene…! Irriterende. Virker som en gift/samboer som vil ha noen på si, spør du meg.

Anonymkode: 45753...b2e

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

For meg er det nok til at jeg blir nysgjerrig.

Bildene viser en som tar vare på seg selv, om det er en grunn til kun bilder fra den vinkelen kan man spørre om senere.

"Koster å være ærlig" tolket jeg som om at han har driti seg ut, fortalte ex om det og derfor ble singel. Ikke noe positivt i seg selv akkurat, men noe jeg kan se forbi hvis det kun var den ene gangen.

Noen ganger må man bare hoppe i ting og ta en sjanse.

Anonymkode: eb8ab...9f1

• Liker 1
Skrevet

Han sier han er kjekk, smart og YDMYK🤣🤣🤣 han opphøyer seg selv til en treningsguru også.

han hadde jeg holdt meg langt unna. Han skriver som en tenåring (unødvendig og overdreven bruk av smileys). Han er veldig tydelig på at han bare vil ha sex. Han er antagelig ikke singel heller. 

jeg fikk skikkelig dårlige vibber av ham: en selvgod besserwisser som tror han er Guds gave til kvinnen, og som kommer til å trykke en hver kvinne ned for å opphøye seg selv.

Anonymkode: ac47a...824

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For meg er det nok til at jeg blir nysgjerrig.

Bildene viser en som tar vare på seg selv, om det er en grunn til kun bilder fra den vinkelen kan man spørre om senere.

"Koster å være ærlig" tolket jeg som om at han har driti seg ut, fortalte ex om det og derfor ble singel. Ikke noe positivt i seg selv akkurat, men noe jeg kan se forbi hvis det kun var den ene gangen.

Noen ganger må man bare hoppe i ting og ta en sjanse.

Anonymkode: eb8ab...9f1

Er du han i Tinder-bioen? 😬

Anonymkode: 172d0...096

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker han ikke er så singel som han fremstiller seg selv om, hvorfor behov for å skjule ansikt hvis du ikke har noe å skjule?

synes forøvrig det er helt merkelig at man trykker like på noen man ikke vet hvordan ser ut.

Anonymkode: 2b761...010

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Bildene hans ser ut som noe han tar stjelt på nett. Vedder på han overser deg med komplimenter og spør deg om nudes innen tre dager

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...