AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #1 Del Skrevet 10. desember 2022 Vil bytte gardiner nå etter jul, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge. Stuen er malt i fargen Sand, og møblene er eik og lys, men holder på å bytte ut skjenk og sånt til hvitt. Nå har vi nesten hvite gardiner, med litt grønne striper, men jeg lurer på å gå helt andre veien, til brunt/rust el. Noen som har tips? Hva er "in" nå? Hvilke farger passer til Sand? 😊 Anonymkode: 74a10...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #2 Del Skrevet 10. desember 2022 Hvorfor kan ikke nordmenn mestre andre farger og stiler enn hvitt/grått Anonymkode: 97c8c...5a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #3 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor kan ikke nordmenn mestre andre farger og stiler enn hvitt/grått Anonymkode: 97c8c...5a4 Takker for bidraget👏 Hva slags farger tenker du da? Og hva er galt med stilen? Jeg liker ikke sterke/mye farger, og jeg liker ikke mørke vegger, eller møbler. Anonymkode: 74a10...8c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #4 Del Skrevet 10. desember 2022 Ensfargede litt gråblå kan være fint hvis du treffer på fargekodene. Anonymkode: 9166f...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #5 Del Skrevet 10. desember 2022 Hvite eller lyse. Jeg har lysgrå tapet og hvite gardiner, det passer så fint og åpner opp, synes jeg da. Anonymkode: 14dfb...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #6 Del Skrevet 10. desember 2022 Gardiner er en nødvendighet, ikke pynt, så de bør matche veggen. Anonymkode: a3a0c...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 10. desember 2022 #7 Del Skrevet 10. desember 2022 Det er vel få farger som ikke vil passe inn i ett miljø av sand, brun og hvitt. Er selv veldig glad i de rustbrunorange gardinene jeg bruker på vinterhalvåret, men også de lyse grønnturkise med litt brunt mønster på som brukes vår og sommer. Har sand/trefarge på veggene. Og til #6, gardiner kan være kun til nytte og gå i ett med veggen. Eller de kan brukes til å gi rommet det lille ekstra sammen med pynteputer, en flott vase, løpere/bordbrikker/teppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå