AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Jeg har blitt betatt av en kompis som jeg nylig fikk kontakt med igjen etter mange år. Han er en veldig fin, reflektert, spennende, følsom, morsom, smart og ikke minst kjekk mann. Med andre ord en god kompis og potensielt perfekt kjæreste. Vi har endt opp med å ha sex etter en tur på byen. Og har vært på flere dater etter dette. Enige om at det ikke er noe pinlig og at det var digg. Men vi kommer ikke videre. Hva han tenker vet jeg ikke. Men jeg kler av ham i fantasien, har så lyst til å ta på ham, blir helt betatt av leppene jeg vil kysse osv. Problemet er bare at jeg ikke tør å gjøre fysiske tilnærmelser. Er så redd for å dumme meg ut… vi bor også et stykke unna hverandre, så det blir en del snap. Hvis jeg sender bilder av meg kommenterer han ikke på utseende eller noe. Og jeg tør ikke sende frekke/flørtende bilder til ham.. Hvordan skal jeg sørge for at vi kommer videre? Anonymkode: 33981...b19
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 Snakke med han. Spørre hva han føler og ser for seg Anonymkode: 035b7...ba4 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 Det kan være utfordrende å navigere i en situasjon som den du beskriver. Det er viktig å huske at det er helt normalt å være usikker og nervøs i en ny romantisk relasjon, og det er ingen fasit for hvordan man skal håndtere slike situasjoner. En ting du kan gjøre, er å prøve å være åpen og ærlig med ham om hva du føler. Fortell ham at du liker ham og at du gjerne vil utforske følelsene dine videre, men at du føler deg usikker på hvordan du skal gå frem. Han kan kanskje gi deg noen råd eller støtte deg i å ta det neste steget. Det kan også være lurt å prøve å være mer spontan og ta initiativ til fysiske tilnærmelser. Selv om du er redd for å dumme deg ut, er det viktig å huske at alle mennesker har insecurities og usikkerheter. Sannsynligheten er stor for at han vil sette pris på at du tør å være åpen og ekte. En annen ting du kan prøve, er å sende frekke eller flørtende bilder til ham. Dette kan være en måte å uttrykke dine følelser på, uten at du trenger å være så direkte. Hvis han ikke reagerer på bildene, kan du spørre ham om hva han tenker om det. Dette kan være en måte å starte en samtale om hva dere begge ønsker og føler. Uansett hva du velger å gjøre, er det viktig å huske at det er viktigere å være ærlig og åpen enn å prøve å være perfekt. Hvis dere begge liker hverandre, vil dere kunne finne en måte å komme videre på sammen. Anonymkode: 7a0c9...e78 1
AnonymBruker 42 Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Problemet er bare at jeg ikke tør å gjøre fysiske tilnærmelser. Er så redd for å dumme meg ut… Hææææææ? Dere har jo allerede hatt sex, "dÆitet" OG snakket om det Er du en av disse båtane man tar til fiskeskjær, og som det har vært litt snakk om i det siste?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #5 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): alle mennesker har insecurities og usikkerheter Indeed? Anonymkode: 28fb6...60a
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #6 Skrevet 10. desember 2022 Du har vaert paa dater og til og med liggrt med han. Hva mer skal du soerge for at du faar det du vil? nemlig ingenting… han vil ikkr videre. Han fikk det han ville ha. Du er utvasket. Gaa videre Anonymkode: 51aea...dda
Røkelse Skrevet 10. desember 2022 #7 Skrevet 10. desember 2022 Dere står ikke litt fast begge to? Altså ingen av dere tør å ta initiativ? Regner med at det var alkohol med i bildet hvis dere hadde sex etter en tur på byen? Og dere har datet etter dette, da er han ikke uinteressert. Men sørg for at dere ikke kjører dere helt fast, ta sjansen! Kyss ham 1
Eva-Lena Skrevet 10. desember 2022 #8 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har blitt betatt av en kompis som jeg nylig fikk kontakt med igjen etter mange år. Han er en veldig fin, reflektert, spennende, følsom, morsom, smart og ikke minst kjekk mann. Med andre ord en god kompis og potensielt perfekt kjæreste. Vi har endt opp med å ha sex etter en tur på byen. Og har vært på flere dater etter dette. Enige om at det ikke er noe pinlig og at det var digg. Men vi kommer ikke videre. Hva han tenker vet jeg ikke. Men jeg kler av ham i fantasien, har så lyst til å ta på ham, blir helt betatt av leppene jeg vil kysse osv. Problemet er bare at jeg ikke tør å gjøre fysiske tilnærmelser. Er så redd for å dumme meg ut… vi bor også et stykke unna hverandre, så det blir en del snap. Hvis jeg sender bilder av meg kommenterer han ikke på utseende eller noe. Og jeg tør ikke sende frekke/flørtende bilder til ham.. Hvordan skal jeg sørge for at vi kommer videre? Anonymkode: 33981...b19 Det må jo bare komme av seg selv, tenker jeg. Det er ikke mulig å tvinge frem følelser man kanskje ikke har. Enten må du si hva du føler for han, kanskje han føler det samme for deg. Eller kanskje han bare vil ha deg som en å ha sex med. Vil du vite må du rett og slett spørre han om veien videre.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #9 Skrevet 10. desember 2022 Eva-Lena skrev (17 minutter siden): Det må jo bare komme av seg selv, tenker jeg. Det er ikke mulig å tvinge frem følelser man kanskje ikke har. Enten må du si hva du føler for han, kanskje han føler det samme for deg. Eller kanskje han bare vil ha deg som en å ha sex med. Vil du vite må du rett og slett spørre han om veien videre. Tror ikke han er ute etter noen å bare ha sex med. Dette har vi prøvd og endt opp såret etter begge to, noe vi har snakket om. Men han vet at min affære egentlig ikke ble avsluttet før etter at vi hadde endt opp i seng sammen. Så vet ikke om det er derfor han er litt bakpå? At han ikke helt vet hva jeg vil? TS Anonymkode: 33981...b19
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #10 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det kan være utfordrende å navigere i en situasjon som den du beskriver. Det er viktig å huske at det er helt normalt å være usikker og nervøs i en ny romantisk relasjon, og det er ingen fasit for hvordan man skal håndtere slike situasjoner. En ting du kan gjøre, er å prøve å være åpen og ærlig med ham om hva du føler. Fortell ham at du liker ham og at du gjerne vil utforske følelsene dine videre, men at du føler deg usikker på hvordan du skal gå frem. Han kan kanskje gi deg noen råd eller støtte deg i å ta det neste steget. Det kan også være lurt å prøve å være mer spontan og ta initiativ til fysiske tilnærmelser. Selv om du er redd for å dumme deg ut, er det viktig å huske at alle mennesker har insecurities og usikkerheter. Sannsynligheten er stor for at han vil sette pris på at du tør å være åpen og ekte. En annen ting du kan prøve, er å sende frekke eller flørtende bilder til ham. Dette kan være en måte å uttrykke dine følelser på, uten at du trenger å være så direkte. Hvis han ikke reagerer på bildene, kan du spørre ham om hva han tenker om det. Dette kan være en måte å starte en samtale om hva dere begge ønsker og føler. Uansett hva du velger å gjøre, er det viktig å huske at det er viktigere å være ærlig og åpen enn å prøve å være perfekt. Hvis dere begge liker hverandre, vil dere kunne finne en måte å komme videre på sammen. Anonymkode: 7a0c9...e78 Takk for utfyllende svar. Tror også at han vil sette pris på at jeg er ærlig og ekte. Jeg bare vil så gjerne med ham at jeg blir kjempe nervøs. Blir både kvalm og svett i hendene når vi skal treffes, skjer ikke med noen andre. Han er så mye kjekkere enn de jeg tror jeg har sjans på 🙈 Nervøsiteten blir heldigvis borte når vi er sammen. Men på siste date så han meg rett i øynene og blunket til meg når vi snakket om noe flørtet. Jeg kjente at jeg rødmet og klarte ikke å følge opp flørtingen 🙈 Som venn har jeg jo også tidligere sett hvordan han bruker tid på å bli interessert i damer og hvordan han som regel ender opp med ikke å bli fornøyd… tror derfor ikke at jeg er bra nok.. TS Anonymkode: 33981...b19
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #11 Skrevet 10. desember 2022 Kan jeg spørre ham om han bare vil være venner eller om han vil flørte på snap? Eller må jeg ta det face to face? Fordelen med snap hvis han er interessert, er jo at da kan vi flørte før vi treffes neste gang, og da vil det jo være naturlig å være fysiske med en gang. Hvis ikke må vi først avklare, deretter flørte og til slutt kanskje være fysiske. Vil ikke tro det er vanskeligere å være ærlig på snap. Så skulle han ikke være interesser så får jeg avklart det, da kan jeg senke skuldrene og vi ha det gøy som venner før jeg blir helt forelsket.. Eller er det lettere å bli avvist på snap? TS Anonymkode: 33981...b19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå