AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Jeg vet det sikkert er helt på tryne, men har hatt en forelskelse på en gammel klassekamerat siden vi gikk på barneskolen. Har egentlig ikke hatt så mye kontakt, er sånn som kan snakkes på fest, men ikke mer. Men ja, sist jeg så henne så hadde hun plutselig fått kulemage. Gratulerte henne så klart. Det bare stakk så jævlig. Jeg skjønner at jeg burde tatt mer kontakt for lengst og det er min egen skyld. Bare følte jeg måtte skrive det ned, har jo ikke tenkt å dele noe sånt til mine nærmeste. Men er nesten som jeg har en slags kjærlighetssorg. Tåpelig, men husker jeg tenkte så ofte at hun og jeg kom til å ende opp sammen. Anonymkode: 0f692...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 Sikkert fint å få det ut ❤️ Ofte hjelper det å skrive for seg selv! Leit men du må bare akseptere det og gå videre Anonymkode: f402d...bda
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 Skjønner at det kan føles vondt. Men samtidig så er det så utrolige mange som tror at folk bare sitter å venter på dem. Vil du ende opp med noen så gjør noe med saken. Ikke tro at hun sitter å venter til du plutselig får lyst til å prøve noe seriøst Anonymkode: 84df3...4b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå