Gå til innhold

Hjelp jeg skal sitte barnevakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Imorgen og frem til mandag skal jeg passe barna til venninne min. Hun er syk og trenger litt pause. Hva gjør jeg sammen med to jenter på 11 og 13? De har hatt det vanskelig det siste året med en syk mamma og en fraværende far så jeg ønsker å gi dem en "break" fra alt. De er trygge på meg og jeg har kjent dem siden de ble født. Men jeg har aldri hatt dem på overnatting. Har heller ingen barn. 

Anonymkode: 38a92...828

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kino, kafé, brettspill, snop og en filmkveld❤️

Anonymkode: 58a26...654

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kino, kafé, brettspill, snop og en filmkveld❤️

Anonymkode: 58a26...654

Det kan jeg ordne. Jeg har allerede googlet filmer tilpasset dem i vårt område. Jeg fant dessverre ingenting. Men så fant jeg noen filmer på Netflix. Det kan jeg foreslå ☺️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Bake julekaker?

Anonymkode: 12240...c93

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bake julekaker?

Anonymkode: 12240...c93

Det gjorde vi første søndag i advent ☺️

Skrevet

En 11åring og 13åring er gjerne ganske enkle å ha på overnatting, og trenger ikke å aktiviseres hele tiden. Så dette vil du klare helt fint😊 Kanskje dere kan bake noe til jul, som barna kan ta med hjem til moren sin? Også kan dere filmkveld. Om du har tv2 play, kan jeg anbefale den norske Askepott og de 3 nøttene. Kanskje det er en bowlinghall i nærheten som dere kan dra til? Eller cafe? 

Anonymkode: d07d9...5b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En 11åring og 13åring er gjerne ganske enkle å ha på overnatting, og trenger ikke å aktiviseres hele tiden. Så dette vil du klare helt fint😊 Kanskje dere kan bake noe til jul, som barna kan ta med hjem til moren sin? Også kan dere filmkveld. Om du har tv2 play, kan jeg anbefale den norske Askepott og de 3 nøttene. Kanskje det er en bowlinghall i nærheten som dere kan dra til? Eller cafe? 

Anonymkode: d07d9...5b5

Bowling har jeg ikke tenkt på. Vi har det her. Kan evnt bestille en pizza der og se film etterpå. Takk! 

Skrevet

Spa-kveld med ansiktsmaske og lakkenegler + film og snop. Det elsker min frøken. 

Ellers så har vi jentekveld ute, hvor vi synger karaoke og spiser pizza. 

Anonymkode: 1a4b0...fe0

Skrevet

Badeland om dere har det i nærheten eller en ishall å stå på skøyter. Ellers signerer jeg alt i innleggene over.

Skrevet

Julemarked? Med karusell ,pariserjul og kakao? Om du har råd kan de kjøpe hver sin gave til mor. Juleverksted pg crafts, perler og glitter hjemme. Puslespill. Har du playstation? Kjøp/last ned et spill som passer dem. Popkorn.  Sminke hverandre? Eller eldste mens yngste perler feks

Anonymkode: 692bc...5f3

Skrevet

Dette blir hyggelig. Kjøp inn litt middag dere kan lage sammen, f.eks taco, selv om dere har bakt er det alltids gøy å bake mer. Samt så mye ulikt å velge mellom, så dere må jo ikke bake det samme. 

Se en god film som er tilpasset deres interesser, dere kan spille spill, skravle osv. 

Anonymkode: ce40d...38b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...