AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Hei! Nå er jeg jo en mann på 25 år, vært borti i flere kvinner på mine egne alder. Men kjenner at blikket mitt fester ofte opp til de eldre kvinnene ute på utesteder for eksempel eller hvis jeg ser noen kvinner på instagram som er eldre så kjenner jeg at det rusher litt på følelsene. Jeg har jo skrevet med en som er mye eldre enn meg men avstanden var for stort og man vil jo som oftest bare ha en liten flørt eller kanskje noe lengre men da skulle det virkelig være en match for det. Det var et tilfelle at jeg kom i kontakt med henne. Hvor pleier kvinner som er 40+ å sjekke opp yngre menn, og hvor finner man det? Jeg vil også gjerne bli kjent med noen som er eldre og starte som en venn, og noen som vet om det her og ønsker dette her på en saklig måte uten at folk skal være spydig i denne innlegget. Anonymkode: c2be8...ada
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 Vil tippe på sexdatingsider men bare om du har stort utstyr Anonymkode: b91b9...443 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil tippe på sexdatingsider men bare om du har stort utstyr Anonymkode: b91b9...443 Hvorfor i akkurat stort ustyr? Anonymkode: c2be8...ada
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hvorfor i akkurat stort ustyr? Anonymkode: c2be8...ada Fordi eldre kvinner som søker unge menn er litt livstrøtte. Anonymkode: 2253b...9cf
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #5 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fordi eldre kvinner som søker unge menn er litt livstrøtte. Anonymkode: 2253b...9cf Bare tull. Som kvinne på 40+ kan jeg opplyse om at du finner de på Tinder, Chat.no, og liknende plasser. Er nok også mulig å finne noen på byen, men du må nok være tøff nok og sjarmerende nok for å nå frem. K47 Anonymkode: 9e946...7e5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #6 Skrevet 10. desember 2022 På firmajulebord. Anonymkode: 9f01e...306 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #7 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor i akkurat stort ustyr? Anonymkode: c2be8...ada Fordi eldre kvinner er lei av å fake orgasme og ha dårlig sex. Vi vet hva bra sex er. En ung elsker er kun interessant om sexen er first class og da har utstyr en del å si Anonymkode: b91b9...443
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #8 Skrevet 10. desember 2022 På Halvorsens konditori? Anonymkode: 6cc7e...64a 1
bullehurk Skrevet 10. desember 2022 #9 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fordi eldre kvinner er lei av å fake orgasme og ha dårlig sex. Vi vet hva bra sex er. En ung elsker er kun interessant om sexen er first class og da har utstyr en del å si Anonymkode: b91b9...443 Delvis enig, en ung elsker er jo stort sett bedre enn en jevnaldrende/eldre uansett. (Jada, jeg vet at unntak finnes) Kv. snart 47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå