AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Hvordan fungerer strømstøtte? mer det noe hver enkelt må søke om? Går det på inntekt? Eller er det strømselskapet som får støtte? Slik at vi betaler mindre? Anonymkode: d6d16...267
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan fungerer strømstøtte? mer det noe hver enkelt må søke om? Går det på inntekt? Eller er det strømselskapet som får støtte? Slik at vi betaler mindre? Anonymkode: d6d16...267 Av ren nysgjerrighet… hvordan kan du komme så sent til bordet her??? Anonymkode: 3d264...404 4
Eremitten Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 Du får det automatisk via nettleien så lenge måleren har forbrukskode husholdning. Sjekk strømregningene dine. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan fungerer strømstøtte? mer det noe hver enkelt må søke om? Går det på inntekt? Eller er det strømselskapet som får støtte? Slik at vi betaler mindre? Anonymkode: d6d16...267 Alle får strømstøtte så lenge strømmen koster over 70 øre. Da får man dekket 90 % av kostnaden over det. noen strømselskap gir både faktura og strømstøtte fratrekk på samme regning. Andre gir kun faktura på strømregning og så får du utbetalt strømstøtte direkte til din konto fra netteier. Så sjekk faktura. For å få utbetalt strømstøtte fra netteier, må en logge seg inn på siden deres og oppgi konto nummer det skal utbetales til. Anonymkode: 311ba...4b8
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #5 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Alle får strømstøtte så lenge strømmen koster over 70 øre. Da får man dekket 90 % av kostnaden over det. noen strømselskap gir både faktura og strømstøtte fratrekk på samme regning. Andre gir kun faktura på strømregning og så får du utbetalt strømstøtte direkte til din konto fra netteier. Så sjekk faktura. For å få utbetalt strømstøtte fra netteier, må en logge seg inn på siden deres og oppgi konto nummer det skal utbetales til. Anonymkode: 311ba...4b8 Ok takk. Vi bor i møte og Romsdal, og strømmen har vært veldig billig her- helt til nå. Derfor har jeg ikke satt meg inn i dette. Anonymkode: d6d16...267 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #6 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Av ren nysgjerrighet… hvordan kan du komme så sent til bordet her??? Anonymkode: 3d264...404 Fordi jeg bor i møte og Romsdal- her har det vært billig frem til nå Anonymkode: d6d16...267 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #7 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi jeg bor i møte og Romsdal- her har det vært billig frem til nå Anonymkode: d6d16...267 Skjønner. Jeg bor i leilighet og fikk strømregning på 1700 med fastpris Anonymkode: 40006...8f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå