Gerbra Skrevet 11. desember 2005 #1 Del Skrevet 11. desember 2005 Moren min har så lyst til å skrive i alle julekortene om den lille babyen som er på vei, men jeg er ikke helt sikker på om jeg vil det ennå. Har kun fortalt det til nærmeste familien og de nærmeste på jobben har vært 50% sykmeldt i to uker nå så de begynte jo å lure litt etter hvert. Skal på første kontroll på torsdag, er da 11+1. Tror jeg kommer til å fortelle til resten av familien (tanter, kusiner etc) neste søndag for da skal vi i familieselskap. Og jeg har jo litt lyst til å skrive om det i julekortene jeg og. Hvem har dere fortalt til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 11. desember 2005 #2 Del Skrevet 11. desember 2005 hei,når jeg var 10 mnd på vei hadde vi familie besøk,da klinget jeg i glasset og sa "bryllupet blir utsatt pga vi skal ha baby 2 juli." skal love deg de fikk sjokk pga de har tenkt en del på bryllup he he de ble veldig glad.... jeg fortalte det det deretter til jobben som ble veldig glad for det. det hadde jo vært gøyt å skrevet en overraskelse i julekortene,tlf kommer fort etter det lykke til skriv ref... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. desember 2005 #3 Del Skrevet 11. desember 2005 Men jeg og ville vært overrasket om du var 10 måneder på vei da! Regner med at det var uker du mente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerbra Skrevet 12. desember 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 12. desember 2005 Tror nok at vi kommer til å fortelle til de fleste i jula ja. Er jo litt ekstra koselig å si det når man treffes, og en del av familien ser vi ikke så ofte ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 16. desember 2005 #5 Del Skrevet 16. desember 2005 Alle! Til venner og familie sa vi det omtrent med en gang. På jobb var det hemmelig en stund, men så har jeg vært så kvalm at det var bare å si det. Jeg er glad for at vi har sagt det, kan ikke fordra å måtte lyve om hvorfor jeg er borte, ikke drikker osv. Det er jo veldig hyggelig, alle gratulerer! (men jeg tror kanskje at dersom jeg hadde vært frisk, så hadde jeg ikke sagt det før nå omtrent). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tass2406 Skrevet 18. desember 2005 #6 Del Skrevet 18. desember 2005 Har klart å holde det nesten hemmelig. Sjefen fikk vite det i uka som var pga at jeg ikke klarte å komme meg på jobb... Familien skal få det som julegave, så det gjelder å holde seg de neste 6 dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 19. desember 2005 #7 Del Skrevet 19. desember 2005 Nesten hemmelig Men det hjertet er fullt av tyter munnen over med. Har sladret til mamma, hans foreldre og søster, og til to venninner, med beskjed om at det er hemmelig til julaften. Da er vi omtrent ti uker på vei. Jobben har fått vite noe, dvs sjefen og personalleder, fordi jeg er sykemeldt i 3 uker (!) pga heftig kvalme. Klarer å sitte oppreist i ett kvarter før jeg er så kvalm at jeg må legge meg igjen, så dette innlegget kommer til å koste meg litt.. hehe. Resten av jobben vet det ikke, selv om ryktene må jo gå, 3 uker borte i den travleste tiden på jobb = ikke populært. Murf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 19. desember 2005 #8 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg er 11 + 3 og sender ut julekort i dag der jeg har fortalt om familieforøkelsen. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. desember 2005 #9 Del Skrevet 19. desember 2005 Har ikke termin før i august jeg da, og har foreløpig ikke fortalt det til andre enn søstra mi og foreldrene mine. Og så dere på Kg da! Var sååå nær å fortelle det til ledern på jobben i dag, da jeg holdt på å måtte fly på do og kaste opp da vi hadde en samtale på morgenkvisten. Tror nok jeg må fortelle om begivenheten på jobben snart, det er veldig slitsomt å gå rundt å være skikkelig dårlig form og måtte skjule det i tillegg... Usikker på om jeg skal fortelle resten av familien om graviditeten i jula. Syns det er litt tidlig enda bare...er kun 6 uker på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 19. desember 2005 #10 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg er 11+2 i dag (trodde jeg var 10+4, men UL sa noe annet), og vi har fortalt det til foreldrene våre, samt noen venninner/vennepar. Skal nok holde det hemmelig på jobben litt til, men søsken og øvrige venner får vite det neste gang vi treffes - har ikke så lyst til å si det på telefon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerbra Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #11 Del Skrevet 21. desember 2005 Ble ikke noe skriverier om dette i julekortene for mamma, og jeg treffer mesteparten av familien lille julaften og julaften så de får nok vite det da. Fortalte ikke noe i familieselskapet på søndag heller, var jo folk fra "andre siden" av slekten til de vi var hos også så det fristet ikke så veldig. Men noen flere venner har fått vite det nå da, og enda fler på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå