AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Utrolig nok har jeg ikke lagt merke til hårtapet før. Alt ved ham er perfekt, vi matcher i personligheten og alt som medfølger. Men månen hans plager meg. Jeg føler ikke jeg kan spørre han om det plager ham men begynnende måne? Det vet jeg ikke om jeg klarer…. Anonymkode: 6e205...9e3
AprilLudgate Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 Nei, da får du avslutte da. Nok av andre damer som er interessert 🤷♀️ 15 3 3
Hulderen Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 Hårtap hadde jeg ikke brydd meg om, så sant han ikke hadde hentesveis. Men om han hadde hatt mage (som nevnt i en annen tråd) og var overvektig, så hadde jeg betakket meg. 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 Her er jeg fæl men hår har vært viktig for meg hele livet og jeg kunne ikke begynt å date en med hårtap. MEN, om jeg allerede elsket fyren hadde jeg godtatt det. Hadde eksen mistet håret hadde jeg elsket han like høyt. Er hårtransplantasjon et alternativ da? Anonymkode: 1a429...e5d 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #5 Skrevet 9. desember 2022 Hulderen skrev (Akkurat nå): Hårtap hadde jeg ikke brydd meg om, så sant han ikke hadde hentesveis. Men om han hadde hatt mage (som nevnt i en annen tråd) og var overvektig, så hadde jeg betakket meg. Det er kun månen som plager meg.. jeg vil helst ha en med hår på hodet. Det virker ikke som han bryr seg! Anonymkode: 6e205...9e3 1
AprilLudgate Skrevet 9. desember 2022 #6 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her er jeg fæl men hår har vært viktig for meg hele livet og jeg kunne ikke begynt å date en med hårtap. MEN, om jeg allerede elsket fyren hadde jeg godtatt det. Hadde eksen mistet håret hadde jeg elsket han like høyt. Er hårtransplantasjon et alternativ da? Anonymkode: 1a429...e5d Om noen skal ta hårtransplantasjon må det vel være TS selv. 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #7 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her er jeg fæl men hår har vært viktig for meg hele livet og jeg kunne ikke begynt å date en med hårtap. MEN, om jeg allerede elsket fyren hadde jeg godtatt det. Hadde eksen mistet håret hadde jeg elsket han like høyt. Er hårtransplantasjon et alternativ da? Anonymkode: 1a429...e5d Jeg vurderer spørre ham om det. Vil ikke være uhøflig, har du et alternativ til spørsmål? Anonymkode: 6e205...9e3
AprilLudgate Skrevet 9. desember 2022 #8 Skrevet 9. desember 2022 Hulderen skrev (1 minutt siden): Hårtap hadde jeg ikke brydd meg om, så sant han ikke hadde hentesveis. Men om han hadde hatt mage (som nevnt i en annen tråd) og var overvektig, så hadde jeg betakket meg. Alle mennesker har mage 😅 Hva er det med folk her? 6 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #9 Skrevet 9. desember 2022 AprilLudgate skrev (Akkurat nå): Om noen skal ta hårtransplantasjon må det vel være TS selv. Jeg har hår på hodet. Anonymkode: 6e205...9e3 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #10 Skrevet 9. desember 2022 AprilLudgate skrev (Akkurat nå): Alle mennesker har mage 😅 Hva er det med folk her? Altså nei? Mage tyder på dårlig kosthold. Anonymkode: 6e205...9e3 2
AprilLudgate Skrevet 9. desember 2022 #11 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har hår på hodet. Anonymkode: 6e205...9e3 Jo, men har du NOK? Kan jo være neste Tinderdate foretrekker tykkere manke eller lengre hår. 3 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #12 Skrevet 9. desember 2022 Ingen fare, det blir nok ikke til noe. Det plager sikkert han like mye at du ikke engang vet når du skal bruke å og når du skal bruke og. Anonymkode: f1dad...e7a 10 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #13 Skrevet 9. desember 2022 Folk altså! Anonymkode: cd9a1...4f6 1
AprilLudgate Skrevet 9. desember 2022 #14 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså nei? Mage tyder på dårlig kosthold. Anonymkode: 6e205...9e3 Ok, så du er litt sånn Terminator som mangler rett og slett magen? Høl rett inn til innvoller? Ikke datemateriale for meg, men. 10 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #16 Skrevet 9. desember 2022 AprilLudgate skrev (Akkurat nå): Jo, men har du NOK? Kan jo være neste Tinderdate foretrekker tykkere manke eller lengre hår. Jeg har sterkt tykt hår det er mannen som har måne. Eller begynnende …. Anonymkode: 6e205...9e3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #17 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er kun månen som plager meg.. jeg vil helst ha en med hår på hodet. Det virker ikke som han bryr seg! Anonymkode: 6e205...9e3 Du er grunnen til at jeg ikke tror på at kvinner kan elske noen andre enn seg selv og barna sine. En mann som elsket en kvinne ville ikke dumpet henne over hengepupper eller hva kvinnelige versjonen av hårtap er. Han ville ikke tenkt tanken engang. Hvis han elsker henne elsker han henne. Anonymkode: c1868...435 6 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #18 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså nei? Mage tyder på dårlig kosthold. Anonymkode: 6e205...9e3 Herregud! Anonymkode: cd9a1...4f6 3
MizzVic Skrevet 9. desember 2022 #19 Skrevet 9. desember 2022 Du tenkte spørre om det plager han?? "Du, har du tenkt å gjøre noe med hårtapet ditt eller? Det plager meg at det ikke virker som om det plager deg nemlig" 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #20 Skrevet 9. desember 2022 AprilLudgate skrev (Akkurat nå): Ok, så du er litt sånn Terminator som mangler rett og slett magen? Høl rett inn til innvoller? Ikke datemateriale for meg, men. Har man stor mage er det noe galt med med kostholdet, det sier seg selv. Anonymkode: 6e205...9e3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå