Gå til innhold

Hjelp! Min sønn kom hjem med gammel dame!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på snart 19 er forelsket i en gammel dame på 34. Han er ung og har hele livet sitt foran seg. Hvorfor skal han kaste bort livet sitt på en som ikke har det? Hvordan skal jeg ta det opp? 
Kommer de til å flytte sammen? Forlove seg? Bli sammen resten av livet? Hva hvis de skal ha barn i framtiden og hun ikke klarer å få. Min sønn sier han ikke vil ha barn. Og at hun ikke vil. Men han kan jo endre seg. 
Hva gjør han hvis hun blir alvorlig syk? Hva hvis hun får hjerteinfarkt? Kreft? Demens? 

Anonymkode: 62bc5...837

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troll 

Anonymkode: 26ddd...a03

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Dårlig forsøk, prøv hardere neste gang. 

Skrevet

En jeg kjente fra skolen var forlovet med ei dame på samme alder da han var 19.

Hun viklahan godt rundt lillefingeren. Ble ekteskap og to unger. Dessverre for henne ble han overtalt til særeie på eiendom som han overtok.

Har ikke vært et bra forhold, og endte til sist med skillsmisse. Såklart. Hennes bakgrunn var rimelig turbulent, og mannen ble jo etterhvert voksen.

Det trenger ikke være troll, nei. 

• Liker 1
Skrevet

At du, som hevder at du har en sønn på 19 år, kaller en kvinne på 34 år for gammel dame, avslører at dette er en oppdiktet historie. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Teatrica skrev (3 minutter siden):

At du, som hevder at du har en sønn på 19 år, kaller en kvinne på 34 år for gammel dame, avslører at dette er en oppdiktet historie. 

Det er jo gammel for en 34 åring å være med en 19 åring. Det er jo skamekkelt

Anonymkode: a3613...954

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo gammel for en 34 åring å være med en 19 åring. Det er jo skamekkelt

Anonymkode: a3613...954

Ja, det er gammelt for en 19 åring, men det er ikke du som er forelderen til denne 19-åringen 😃

• Hjerte 1
Skrevet

Denne var kreativ. Kudos 👍🏻 Men fremdeles tydelig at du er et troll. Kan jeg spørre; er det en del av moroa at vi skjønner at du er et troll? Eller er du bare dårlig på det du prøver å gjøre?

Anonymkode: da6c5...cfe

• Liker 1
Skrevet

Sønnen din må ha noe spesiellt av en personlighet og være voksen av alder hvis en jente på 34 faller for han. ( husker bare hvordan gutter var på 19 år da jeg var like gammel) Men har dem funnet sammen og er forelsket og lykkelig så burde ikke alder ha noe å si.   Hun er ikke gammel, men han er bare veldig ung.  Lærer sikkert litt mer av sitt først førhold enn andre gutter på hans alder gjør. 

Anonymkode: c742b...f23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...