Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva i alle dager gir man sin fetter på 21 år som er single, ikke huslig, men bor på en trang og rotete hybel, drikker ikke vin, men sprit..og prisen bør helst være under 200...Det er ikke mye, men noen kreative her inne har kanskje et godt råd?Vet ikke musikk smak heller..Hmm, kjenne rhan nok ikke så godt gitt.. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei litt tøff lue. Eller ei fin t-skjorte.... Se på Carlings, der har de mye fint til gutter i den alderen.

Skrevet

i år har vi gitt sengetøy til de "voksne"ungdommene våre..

for det første vet man ikke hva man skal kjøpe når de begynner bli så gamle.og for det andre har vi ikke råd til store dyre gaver.

så vi har kjøpt et litt stiligt sengetøy,

sambo skrev også på pakkelappen...voksen=fornuftig og kjedelig gave :ler:

Gjest Julenissen
Skrevet

Et gavekort på free record shop. Der har de både dvd'r og cd'r til alles smak og behag (tillogmed min)

Skrevet
hva i alle dager gir man sin fetter på 21 år som er single, ikke huslig, men bor på en trang og rotete hybel, drikker ikke vin, men sprit..og prisen bør helst være under 200...Det er ikke mye, men noen kreative her inne har kanskje et godt råd?Vet ikke musikk smak heller..Hmm, kjenne rhan nok ikke så godt gitt.. :sjenert:

Mine ungdommer ønsket seg superundertøy i ull. De liker jo ikke å ha mye tøy på seg,men ønska seg stillongs/skjorte på g-sport. Ungdommene bruker visst nok det nå.

Så jeg gikk dit i dag. De hadde til 99 kr delen

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Holder med de som foreslår gavekort på cd/dvd. Hvis du synes det er upersonlig, kan du jo bare kjøpe hvilken som helst cd/dvd til ham og sørge for at han kan bytte hvis han ønsker det.

Skrevet

Hva med noe til kjøkkenet, om han likegr å lage mat? Mange gutter i den alderen er noen små gourmeter....

Hvis han liker sprit, hva med å gi ham noen kule glass? Så kan han imponere damene når han har forspill.

Min manns single fetter er helt identisk til ham du skal gi til. Jeg pleier å bake pizzahorn som han kan ha i fryseren, og ta ned til ham. Det blir han kjempeglad for, han savner moren sin matlaging og lever på ferdigmat.

Skrevet

Om du bestemmer deg for å kjøpe gavekort på dvd/cd ville jeg nok heller kjøpt det på platekompaniet. Mye bedre utvalg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...