Gå til innhold

Jeg har vunnet 15 kvm Pergo laminat men ønsker å selge det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vunnet i en konkurranse 15 kvm  valgfri Pergo laminat. Butikken sier jeg kan velge den billigste eller dyreste typen, men problemet er at jeg har ikke noe gulv som skal legges, og får ikke byttet den eventuelle summen inn i noe annet, så jeg har lyst å selge det.

Siden smaken er som baken og det finnes 40 forskjellige typer, farger, mønster på laminat lurer jeg på hvordan jeg skal gjøre det.

Var inne på nettbutikken og så at de dyreste typene laminat var utsolgt både på butikk og nett.

Hvis jeg velger laminat som koster 599 kr pr kvadratmeter så vil jeg få en pris på ca 8900, og selger det da til halve prisen eller litt mer.

Har noen tips til hvordan jeg skal gjøre dette?

Anonymkode: 65032...be9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du få prisen som et gavekort på laminat og så selger du gavekortet? 

Anonymkode: 0d475...984

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan du få prisen som et gavekort på laminat og så selger du gavekortet? 

Anonymkode: 0d475...984

Kan spørre om det, men tviler på det.

Dette var en fb konkurranse der man skal legge igjen en emoji eller skrive "god jul", og jeg kan faktisk ikke huske at jeg har gjort det,😀 fordi jeg melder meg aldri på konkurranser som gir ut ting jeg ikke har lyst på.

Enten var jeg så trøtt at jeg ikke husker det, eller så har jeg klikket feil. Fikk meg uansett en god latter i dag da de tok kontakt.

Hadde vært bedre å vunnet en støvsuger eller terrassevarmer.

Ts

Skrevet

Spør hvilket gulv som er det mest populære eller mest solgte og så velger du det. Vil være litt kjipt å velge et dyrt gulv dersom ingen er interessert i å kjøpe det. 15 kvm er knapt et soverom?

Anonymkode: 90e80...74e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Spør hvilket gulv som er det mest populære eller mest solgte og så velger du det. Vil være litt kjipt å velge et dyrt gulv dersom ingen er interessert i å kjøpe det. 15 kvm er knapt et soverom?

Et godt tips, takk skal du ha 👌

Det er dumt at jeg ikke har noe gulv som trenger å legges (jeg leier), men jeg har en syk bror med elendig økonomi som trenger sårt å bytte ut kledningen på husveggen sin, så jeg skulle ønske det gikk an å bytte premien i bordkledning istedenfor.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

15kvm=3×5m stort soverom som ikke er så lite .

Ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...