Gå til innhold

Byll i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg har fått en byll i underlivet, på den ene ytterste kjønnsleppen sånn at når jeg sitter, reiser meg og beveger beina SÅ ER DET SMERTEFULT 😭😭 Har hatt den i ca 1 døgn kanskje 1 og 1/2 - PLIS FORTELL MEG AT DEN GÅR BORT SNART 😭😭😭

Beklager klagingen men det er så vondt og jeg har ikke sovet skikkelig i natt 😭 Redd for å klemme på den eller stikke hull og skulle egentlig til legen idag men fikk ikke time likevel 😭

Trengte bare å få det ut, takk til du som leste 🥺😭💗

Anonymkode: 726c5...499

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det samme, flere ganger. Viste seg å være herpes, kom seg når eg fikk startet på zovirax kur. Vil anbefale deg å få en legetime i morgen 👍🏻 God bedring. Virkelig ett helvette det der. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har hatt sånne og det er helt forjævlig vondt. dessverre må de modnes, det går ikke an å gjøre noe med dem før det. Smør på bedøvende salve og ta evt Paracet. 

Anonymkode: 0124e...0b0

• Nyttig 1
Skrevet
Hvitmargeritt skrev (1 minutt siden):

Har hatt det samme, flere ganger. Viste seg å være herpes, kom seg når eg fikk startet på zovirax kur. Vil anbefale deg å få en legetime i morgen 👍🏻 God bedring. Virkelig ett helvette det der. 

Denne kom sånn 1-2 dager etter jeg fikk kviser i/med skjeden etter barbering 🥺😭 Skal pokker meg ikke shave meg med barberhøvel på lenge 😭😭 Jeg tror ikke dette er herpes, da jeg sliter med kviser en del - spesielt etter shaving (men ikke helt sett en sammenheng før nylig 😅) - har også hatt sånn bartholonitt og den gjorde veeeldig vondt i 1-2 døgn men så gikk den bort av seg selv, så håper det samme skjer med denne 🥺

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har hatt sånne og det er helt forjævlig vondt. dessverre må de modnes, det går ikke an å gjøre noe med dem før det. Smør på bedøvende salve og ta evt Paracet. 

Takk for tips 🥺🙏🏻 Jeg trodde den gikk bort litt/dryppet igår men etter å ha vært på do så ble den stor igjen og sånn har den holdt på i flere timer - kan det være den «lekker» litt og litt eller er det bare sånn den er? 🥺

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for tips 🥺🙏🏻 Jeg trodde den gikk bort litt/dryppet igår men etter å ha vært på do så ble den stor igjen og sånn har den holdt på i flere timer - kan det være den «lekker» litt og litt eller er det bare sånn den er? 🥺

Det varierer, men det kan dessverre ta noen dager. 

Jeg fikk barberingsforbud av legen ... 

• Liker 1
Skrevet

Det kan være en ufarlig kvise som går bort av seg selv om få dager 🙂 

Anonymkode: 51c2d...24f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Google svettekjertelbetennelse (eller HS). Det kan være det. Skikkelig plagsomt og hos meg dukker det opp byller med jevne mellomrom 😝 Tar ganske langt tid før de forsvinner å dessverre....

Anonymkode: b1678...266

• Nyttig 3
Skrevet

Det der kaller jeg giga kvise fra helvete.. gi det tid, kan ta flere dager å modne, klem så forsiktig, kommer sikkert noe jævlig med gørr, det gjør det alltid hos meg. Føler med deg 

Anonymkode: 702ba...659

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det varierer, men det kan dessverre ta noen dager. 

Jeg fikk barberingsforbud av legen ... 

Ahh driiiittttt da 🥺 Får bare holde ut så godt jeg kan 🤭 Hjelper mye på å kunne «klage» til mannen 😇😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det kan være en ufarlig kvise som går bort av seg selv om få dager 🙂 

Anonymkode: 51c2d...24f

Jaa det er visst en dyp kvise 🥺 Ikke hatt mange av sånne her heldigvis 😁🙏🏻

Skrevet

Når du skal barbere underlivet så smør inn hårene med sånn antibac og dipp barberhøvelen i antibac hele tiden, og smør hele området i antibac etterpå, da blir det ikke så mye kviser. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Google svettekjertelbetennelse (eller HS). Det kan være det. Skikkelig plagsomt og hos meg dukker det opp byller med jevne mellomrom 😝 Tar ganske langt tid før de forsvinner å dessverre....

Anonymkode: b1678...266

Jaa jeg leste litt om HS faktisk.. Er mulig jeg har det siden jeg sliter en del i perioder med kviser (da vanlig små vonde men ikke store dype som dette). Disse små er nesten gått bort nå faktisk mens denne andre store her er en pain in the (nesten) ass 😆😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det der kaller jeg giga kvise fra helvete.. gi det tid, kan ta flere dager å modne, klem så forsiktig, kommer sikkert noe jævlig med gørr, det gjør det alltid hos meg. Føler med deg 

Jaa det er ikke kødd engang, det er en giga kvise fra helvete 🫣🫣🫣 Noe jeg synes er forferdelig ekkelt er at jeg føler den «væsker» nå, for når jeg går på do så er det klissete på papiret - men er gjennomsiktig og ikke noe gørr/grønt eller annet ekkelt 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når du skal barbere underlivet så smør inn hårene med sånn antibac og dipp barberhøvelen i antibac hele tiden, og smør hele området i antibac etterpå, da blir det ikke så mye kviser. 

Tusen takk for tips 😁 Skal huske det til neste gang 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tusen takk for tips 😁 Skal huske det til neste gang 😄

Tips fra legen min, behandle hele området som om du skal operere det, null bakterier haha 

Skrevet

Kan være Bartholins cyste / bartholinitt. Dette er en tilstand med betennelse i en cyste vi kvinner har i bakre del av kjønnsleppene. De må dreneres av lege, og har dessverre en tendens til å komme tilbake. Google for å se bilde og sjekke om det er dette du har :)

Anonymkode: bbd40...d4f

Skrevet

Barberer du underlivet? Da må du dessverre regne med sånt.

Anonymkode: 9474a...91a

Skrevet

Høres ut som bartholinitt. Jeg har måttet operere det vekk to ganger.. 

Anonymkode: c3d2c...d7e

Skrevet

Hvis den allerede «drypper» så ville jeg klemt ut det som er igjen. Mye bedre å få det ut med en gang siden den allerede er sprukket. 
Får slike 1-2 ganger i året. Er vonde 1-3 dager de modnes. Hjelper å stikke hull på dem. 

Anonymkode: 1d76e...911

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...