Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min i 50 årene skulle på guttetur med en kompis til et annet kontinent. Før turen sendte kompisen bilder av pene damer derfra, og han har via jobb møtt ei dame som han fikk visittkortet til. Og sendte bilde av henne og spurte om hun var bra. Han skrev han ville ta kontakt med henne når han kom dit. Min mann svarer med hjerteemojier, og at han er med! Og at det er perfekt om hun har ei venninne av samme kaliber. 

Hva tenker dere om denne meldingsutvekslingen? Er den uskyldig? Bare fjas? Burde jeg synes det er greit?

Anonymkode: 6ca33...d16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ikke ut som en spøk, men kan jo være det 

Har du snakket med mannen din om det? 

• Liker 2
Skrevet

TS her. 
Ja jeg har snakket med han om det. Han sier det bare var fjas. Og de møtte henne ikke. 

Problemet er at han var utro der nede uansett…. Men han hevder det ikke var planlagt.  

• Hjerte 1
Skrevet

Enten så er han komplett idiot eller så pønsker han på å være utro

Anonymkode: 112f6...4c3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS her. 
Ja jeg har snakket med han om det. Han sier det bare var fjas. Og de møtte henne ikke. 

Problemet er at han var utro der nede uansett…. Men han hevder det ikke var planlagt.  

Test deg !

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Test deg !

Han har testa seg 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Han har testa seg 

Hva gjør du nå da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Han har testa seg 

Vet du at han har testa seg, eller sier han at han har gjort det?

Anonymkode: ea2cc...6de

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

TS her. 

Da er det jo revnende likegyldig om disse meldingene var tøys eller ikke. Han var utro - planlagt eller ikke spiller da virkelig ingen rolle...

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Han tuller om å være utro, og er utro? Høres ut som en catch! 

Anonymkode: cb907...be5

• Liker 2
Skrevet

At en sånn melding var tull kan jeg tro, men det var ekkel tulling. 

Anonymkode: 3c04b...5c9

Skrevet

Det er ikke tøysing og fjas. Det er planlegging av utroskap. Hadde satt kroken på døra og skifta lås i det stille uten forvarsel mens han var på reisen og hengt en lapp på døra om at det var slutt. 

Anonymkode: 362b3...70a

• Nyttig 1
Skrevet

Og du tilgir, for han er jo egentlig en gullkar.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke noe å si om det var planlagt (noe det åpenbart var) eller ikke vel?! Han var utro, få den mannen ut av livet ditt! 

Anonymkode: 362b3...70a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har testa seg 

Det er viktig at du tester deg. Du kan ikke vite sikkert om han faktisk har testet seg, eller om han bare sier det for at du skal slutte å mase. Og du kan heller ikke vite sikkert at han ville fortalt det til deg dersom han faktisk har en SOS. Så test deg! I verste fall kan han ha fått Hiv, smittet deg med det og så går du rundt uten å vite at du er smittet, og så plutselig smitter barnet deres/niesen din/bestefaren din. Går man med ubehandlet Hiv er smittefaren stor. Alt som skal til er et papirkutt….

Så test deg! Det er gratis å teste seg hos fastlege. 

Anonymkode: ab1d6...821

• Nyttig 3
Skrevet

Bare fjaz! Hvordan har du sett denne meldingen om han ikke har vist den til deg, lurer nå jeg på 🤔

Skrevet

Hvis han var utro, så har han lav moral. Selv om akkurat den utroskapen han gjennomførte ikke var noe han hadde planlagt på forhånd, så har han jo ikke noe i mot utroskap (med mindre det er DU som er utro), og hadde nok tenkt å være utro om muligheten dukket opp.

Anonymkode: 9f00c...8f7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Enten så er han komplett idiot eller så pønsker han på å være utro

Her er det to idioter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...