Girl-Next-Door Skrevet 11. desember 2005 #1 Skrevet 11. desember 2005 Har tenkt å investere i en skikkelig kvalitets joggis. Tenker å kjøpe en fra Juicy Couture (hettejakke + bukse). De er veldig bra kvalitet og ser OK ut å gå på butikken i... Er det noen som vet om noen andre kvalitets joggedresser fra andre merker som ser bra ut og holder seg bra? Om jeg velger Juicy, hvilken farge ville dere valgt?
lene24 Skrevet 11. desember 2005 #3 Skrevet 11. desember 2005 selges disse på nett? Evt. hvor? ← Kan få den bla på www.merkeshop.com
Girl-Next-Door Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2005 Jeg oppholder for tiden i London, så de selges overalt her. Men jeg har ikke tid til å gå i butikker å kikke om dagen å se etter andre typer kosedress.
Ephemera Skrevet 11. desember 2005 #5 Skrevet 11. desember 2005 Jeg har en hel haug - sikkert 10 - 15 kosedresser - fra B-Young og Vero Moda, og de holder seg like fine, selv om de sikkert er vasket hundre ganger.
Little sister Skrevet 12. desember 2005 #6 Skrevet 12. desember 2005 Det fnnes mange juicy dresser på qxl, men tviler på at de er ekte da. Noen som vet hvordan disse er i kvalitet og snitt?
ashera Skrevet 12. desember 2005 #7 Skrevet 12. desember 2005 Det fnnes mange juicy dresser på qxl, men tviler på at de er ekte da. Noen som vet hvordan disse er i kvalitet og snitt? ← Disse er trolig ikke ekte. Folk kjøper dem engros på ioffer eller rett fra leverandør i Kina, og tjener store penger på å selge dem på qxl. Akkurat som alle "Gucci" og "Mulberry"-veskene du finner der...
Rosenrød Skrevet 12. desember 2005 #8 Skrevet 12. desember 2005 Hva koster juicydressen i London, og hvor selges den der?
Girl-Next-Door Skrevet 12. desember 2005 Forfatter #9 Skrevet 12. desember 2005 De selges bl.a på Harvey Nics og Selfridges. Koster mellom 90-130 pund per del, så det blir nesten 200 pund for en dress.. Men jeg kjenner flere som har disse og de holder seg utrolig bra! Tror jeg drar å kjøper i morgen, blir nok en sort regner jeg med!! Førjulsgave til meg selv
Eliza Skrevet 22. juni 2006 #10 Skrevet 22. juni 2006 Gammel tråd, men håper noen kan svare meg likevel... Fant en Juicy-dress på merkeshop.com til 550 kroner. Det står at de er små i størrelsene. Noen som har erfaring med størrelsene på Juicy-dressene? Er vanligvis en str. 40. Bør jeg velge L da?
Snasen Skrevet 22. juni 2006 #11 Skrevet 22. juni 2006 Jeg har flere Juicy-dresser. En sort en kremhvit og en lys gul. Hvis du bare skal ha en ville jeg gått for en nøytral farge.
Gjest baby-E Skrevet 22. juni 2006 #12 Skrevet 22. juni 2006 (endret) Jeg har flere Juicy-dresser. En sort en kremhvit og en lys gul. Hvis du bare skal ha en ville jeg gått for en nøytral farge. ← Nå var det vel str, og ikke farge hun spurte etter.. Endret 22. juni 2006 av baby-E
Snasen Skrevet 22. juni 2006 #13 Skrevet 22. juni 2006 Nå var det vel str, og ikke farge hun spurte etter.. ← Det står jo- Hvilken farge ville dere valgt.
Eliza Skrevet 22. juni 2006 #14 Skrevet 22. juni 2006 Det var størrelsen jeg lurte på ja... Fargen har jeg rimelig klar, og det blir nok sort. Men hvordan er fasongen på disse dressene da? Er det litt sånn "fjortisfasong" med lavt liv på buksa og hyperkort jakke? Vil ha noe som dekker rompa jeg da... Og som ikke viser halve magen...
Millis Skrevet 22. juni 2006 #15 Skrevet 22. juni 2006 Det var størrelsen jeg lurte på ja... Fargen har jeg rimelig klar, og det blir nok sort. Men hvordan er fasongen på disse dressene da? Er det litt sånn "fjortisfasong" med lavt liv på buksa og hyperkort jakke? Vil ha noe som dekker rompa jeg da... Og som ikke viser halve magen... ← Da skal du ikke gå for juicy..!
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2006 #16 Skrevet 22. juni 2006 Gammel tråd, men håper noen kan svare meg likevel... Fant en Juicy-dress på merkeshop.com til 550 kroner. Det står at de er små i størrelsene. Noen som har erfaring med størrelsene på Juicy-dressene? Er vanligvis en str. 40. Bør jeg velge L da? ← Til den prisen får du knapt en Juicy-T-skjorte (jeg betalte 600 for den jeg har), men hvis fake er OK, kan du jo bestille der. Ang. Juicy er det et merke som er like kopiert som R&R, og det meste du får på nettet, er garantert fake.
Eliza Skrevet 22. juni 2006 #17 Skrevet 22. juni 2006 Til den prisen får du knapt en Juicy-T-skjorte (jeg betalte 600 for den jeg har), men hvis fake er OK, kan du jo bestille der. Ang. Juicy er det et merke som er like kopiert som R&R, og det meste du får på nettet, er garantert fake. ← Jepp - var det jeg konkluderte meg jeg også etter å ha sjekket prisene på "ekte" Juicy-klær... Tror kanskje jeg går for Victoria's Secret likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå