Gå til innhold

Er det dust å ikke invitere han hjem igjen neste gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har datet en liten stund og de tre siste gangene har vi dratt til meg etter date ute og endt opp med sex. Vi hadde en liten krangel på melding og jeg føler ikke for å ha sex med han med det første men han kjører fra Oslo til Tønsberg 1,5 time for å treffe meg. Vi har planlagt en date ute (kino og middag) men han forventer sikkert å dra til meg etterpå som vi har gjort som en slags selvfølge de siste gangene.. Er det dårlig gjort av meg å bare si etter daten at det ikke passer nå og takke for i dag eller burde jeg si fra på forhånd at det ikke blir sex? Syns egentlig det er kjipt hvis han tar det som en selvfølge så det burde ikke være noe jeg må si fra om på forhånd sånn egentlig? Hvordan kan jeg si hade og takk for i dag uten at han tar det som en avvisning fordi jeg ikke inviterer han opp? 

Anonymkode: 13a1e...47d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden han reiser så langt mener jeg

Skrevet

Foreslå date I Oslo istedet  så kan du dra hjem når du vil. Eller dropp hele daten.

Anonymkode: 35dbe...026

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Du er sur på han, men kan spise middag og dra på kino for det? 

Og så må han reise hjem? Kan dere ikke dra hjem til deg, snakke ut om tingene og så se hva som skjer? 

Anonymkode: cfaad...6bf

• Liker 10
Skrevet (endret)

"Blir ikke noe pulings idag, kompis" rett etter at han har bestilt to drinker - også drikker du selvsagt begge :tommelopp3:

Det er jo helt greit å ikke ville ha sex, men uten å være synsk - så tipper jeg jo på at han har planer om å overnatte, i det minste...

Sære greier, altså 😅

Edith : Eller har han lagt på sprang rett etter sex, og kjørt hjem til Oslo hver gang?  ISF. - enda særere :fnise:

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 5
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (1 minutt siden):

"Blir ikke noe pulings idag, kompis" rett etter at han har bestilt to drinker - også drikker du selvsagt begge :tommelopp3:

Det er jo helt greit å ikke ville ha sex, men uten å være synsk - så tipper jeg jo på at han planer om å overnatte, i det minste...

Sære greier, altså 😅

Han har aldri overnattet hos meg så han forventer ikke det. Han jobber helger så drar alltid hjem igjen på kvelden. Siden han kjører drikker vi ikke når vi møtes 😊 Vi har hatt mange fine dates uten sex men det er bare at nå vil jeg ikke og er redd han tar det som en selvfølge siden det har skjedd de siste gangene 😬

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har aldri overnattet hos meg så han forventer ikke det. Han jobber helger så drar alltid hjem igjen på kvelden. Siden han kjører drikker vi ikke når vi møtes 😊 Vi har hatt mange fine dates uten sex men det er bare at nå vil jeg ikke og er redd han tar det som en selvfølge siden det har skjedd de siste gangene 😬

Jaja. Her kan ikke jeg være behjelpelig - for denne slags typen "stevnemøter"  er veldig fremmed for meg, altså (jobb eller ei). Høres komplisert og litt anstrengt ut...  😅

• Liker 3
Skrevet

Litt trist at du føler du må belønne han med sex for at han kjører ett stykke.

Det er liksom ikke verdt det, å bare treffe deg?

Anonymkode: 90a63...974

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2022 den 22.40):

Litt trist at du føler du må belønne han med sex for at han kjører ett stykke.

Det er liksom ikke verdt det, å bare treffe deg?

Anonymkode: 90a63...974

Er det jeg syns er synd også. Burde være nok for han å møte meg men vil ikke at han skal føle seg avvist eller at jeg har mistet interessen. Jeg bare vil ikke ha sex akuratt nå men fortsette å bli kjent.. Forrige gang prøvde jeg å unngå sex da også men da begynte han å spørre hva som var galt og om jeg var sur siden jeg var så "kald". Var ikke kald engang 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2022 den 20.55):

Vi har datet en liten stund og de tre siste gangene har vi dratt til meg etter date ute og endt opp med sex. Vi hadde en liten krangel på melding og jeg føler ikke for å ha sex med han med det første men han kjører fra Oslo til Tønsberg 1,5 time for å treffe meg. Vi har planlagt en date ute (kino og middag) men han forventer sikkert å dra til meg etterpå som vi har gjort som en slags selvfølge de siste gangene.. Er det dårlig gjort av meg å bare si etter daten at det ikke passer nå og takke for i dag eller burde jeg si fra på forhånd at det ikke blir sex? Syns egentlig det er kjipt hvis han tar det som en selvfølge så det burde ikke være noe jeg må si fra om på forhånd sånn egentlig? Hvordan kan jeg si hade og takk for i dag uten at han tar det som en avvisning fordi jeg ikke inviterer han opp? 

Det er dritkjipt av deg. Hvorfor dater du han lenger hvis du ikke vil ha han med hjem? 

Anonymkode: 99624...8db

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det jeg syns er synd også. Burde være nok for han å møte meg men vil ikke at han skal føle seg avvist eller at jeg har mistet interessen. Jeg bare vil ikke ha sex akuratt nå men fortsette å bli kjent.. Forrige gang prøvde jeg å unngå sex da også men da begynte han å spørre hva som var galt og om jeg var sur siden jeg var så "kald". Var ikke kald engang 

Han høres litt ut som han presser deg. iNGEN kan forvente å få sex i «premie « etter date. Om så han hadde kjørt 10 timer . Tørr å sett grenser , eller slutt å date han . 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Et radikalt og sjokkerende forslag: Snakk med ham. Jeg vil ikke ha sex med deg i dag fordi... 

Anonymkode: bcdcd...de4

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er dritkjipt av deg. Hvorfor dater du han lenger hvis du ikke vil ha han med hjem? 

Se hva jeg skrev 

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg bare vil ikke ha sex akuratt nå men fortsette å bli kjent.

Utrolig teit om kvinner er forpliktet til å ligge hver gang bare fordi man dater.. Eller er kjærester for den saks skyld! 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
NiceOrNothing skrev (15 minutter siden):

Han høres litt ut som han presser deg. iNGEN kan forvente å få sex i «premie « etter date. Om så han hadde kjørt 10 timer . Tørr å sett grenser , eller slutt å date han . 

Ja det er derfor jeg ikke vil invitere han med hjem neste gang for å sette en grense og ikke havne i posisjon hvor han får presset meg. Men holder det å bare si etter daten hadet bra og takk for i dag eller burde jeg gi han en heads up før han kjører hit?

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Et radikalt og sjokkerende forslag: Snakk med ham. Jeg vil ikke ha sex med deg i dag fordi... 

Anonymkode: bcdcd...de4

Sa det sist men da ble han grinete og lekte sånn skuffa unggutt (vi er begge i begynnelsen av 40 årene) så endte med å ligge med han alikevel fordi situasjonen ble klein av det. Ja vet teit jeg ga etter og ja vet menn som presser er ikke bra men jeg liker han og tror vi kan bli noe men jeg trenger mer tid på meg før sex spesielt etter vi har kranglet 

Skrevet

Smålig dame. 
K35

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det er derfor jeg ikke vil invitere han med hjem neste gang for å sette en grense og ikke havne i posisjon hvor han får presset meg. Men holder det å bare si etter daten hadet bra og takk for i dag eller burde jeg gi han en heads up før han kjører hit?

Sa det sist men da ble han grinete og lekte sånn skuffa unggutt (vi er begge i begynnelsen av 40 årene) så endte med å ligge med han alikevel fordi situasjonen ble klein av det. Ja vet teit jeg ga etter og ja vet menn som presser er ikke bra men jeg liker han og tror vi kan bli noe men jeg trenger mer tid på meg før sex spesielt etter vi har kranglet 

Han høres litt manipulerende ut . Rødt flagg at du allerede nå ( datingfase) har latt deg presse til sex. Han høres ikke ut som drømmemannen for deg. En oppegående mann ville aldri mast seg til sex . Hvis du absolutt vil fortsette å treffe han , vær åpen og ærlig om dette . At dere kan fortsatt date og bli kjent  , men at du vil vente litt med sex , grunnet at du følte deg presset sist gang. Reaksjonen hans på det, vil avsløre om han er noe å samle på. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du får forklare ham dette og la reaksjonen hans bli en pekepinn på om han er respekterer deg nok til at han verdt å satse på. Ikke mist deg selv for en mann.

Anonymkode: 7bcc6...2eb

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
NiceOrNothing skrev (1 minutt siden):

Han høres litt manipulerende ut . Rødt flagg at du allerede nå ( datingfase) har latt deg presse til sex. Han høres ikke ut som drømmemannen for deg. En oppegående mann ville aldri mast seg til sex . Hvis du absolutt vil fortsette å treffe han , vær åpen og ærlig om dette . At dere kan fortsatt date og bli kjent  , men at du vil vente litt med sex , grunnet at du følte deg presset sist gang. Reaksjonen hans på det, vil avsløre om han er noe å samle på. 

Er helt enig med deg og er observant på røde flagg og om han fortsetter sånn. Det er for å se han an litt nå at jeg vil utsette sex. Spørsmålet er om jeg bør si noe før han reiser hit eller om det holder å si det etter daten? Jeg føler meg slem om jeg får han helt hit uten å si noe men samtidig bør jeg ikke føle det sånn heller for han burde ikke ta sex som en selvfølge!

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er helt enig med deg og er observant på røde flagg og om han fortsetter sånn. Det er for å se han an litt nå at jeg vil utsette sex. Spørsmålet er om jeg bør si noe før han reiser hit eller om det holder å si det etter daten? Jeg føler meg slem om jeg får han helt hit uten å si noe men samtidig bør jeg ikke føle det sånn heller for han burde ikke ta sex som en selvfølge!

Hvis du snakker med ham før daten kan du si noe om at du vil vente med sex igjen. ikke skriv det i melding.

Og igjen, la reaksjonen hans snakke for seg. 

Anonymkode: 7bcc6...2eb

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, mente å skrive at ja, informer han om det. Forstår egentlig ikke at du er interessert engang etter sist gang , når han presset deg . Det hadde vært en solid turn off for meg . 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...