Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså de har en glød som gjør at de ser blanke ut i ansiktet. Hva kan dette skyldes? Hvilke produkter kan dere anbefale for å få dette?❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En fet krem f.eks locobase fra apoteket. 

Skrevet

God eksfoliering, god fukt. 

Anonymkode: 04ea5...8a5

Skrevet

Jeg har fet og blank hud, trodde det var stygt, jeg :P Gjør ikke noe for å få det, huden bare er sånn, blir oljete hele tida. Fett hår har jeg også :ler:

Anonymkode: 25c91...006

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har fet og blank hud, trodde det var stygt, jeg :P Gjør ikke noe for å få det, huden bare er sånn, blir oljete hele tida. Fett hår har jeg også :ler:

Samme her! Ser ut som en svett diskokule kokt i oljebad,føler meg IKKE fin 😬😄

Anonymkode: 9f1b7...22a

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg har også kronisk blank hud i t-sonen og har aldri vært noen fan av det.  Men det hoder jo huden fuktet 24/7 og det gjør at jeg har svært få rynker og linjer så jeg bør vel være glad til.  

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg blir blank i huden uten å gjøre så mye egentlig🙈

Får fort fet hud..

Men når jeg sminker meg,bruker jeg cc eller bb cream som gir glød.

Skrevet

Det har da aldri vært fint med fet og blank hud

Anonymkode: 74856...f22

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Djungelvrål skrev (Akkurat nå):

Jeg har også kronisk blank hud i t-sonen og har aldri vært noen fan av det.  Men det hoder jo huden fuktet 24/7 og det gjør at jeg har svært få rynker og linjer så jeg bør vel være glad til.  

Samme her.

Har lært meg å være takknemlig for huden min som har nok fett. 

Endret av flusa
  • Liker 4
Skrevet

Sjekk ut produkter som gir en «dewy» look, veldig populært i Asia. Og en highlighter kan gi det du er ute etter.

Jeg bruker produkter med hyaluronsyre og unngår mattende foundation da jeg liker å se litt «skinnende» ut. Har dehydrert kombinert hud, så sliter sjeldent med olje.

Anonymkode: 921c4...d61

• Liker 4
Skrevet

Botox gir en glatt og dels blank hud, men ikke oljete😄 dermapen gir også fin glød i huden.

Anonymkode: 743f2...ca9

• Liker 2
Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg som synes det var så stygt da jeg hadde veldig fet hud, men mange sminker seg sånn at huden nesten ser fet ut. De bruker nok produkter som skal gi glow eller hva det heter. Unngå mattende produkter og så kan man brukere primer under sminken som gir glød. Highlighter gjør vel også at man får en glød.

Skrevet

Det høres ut som noen som har brukt hydrerende tonere og serum. Er det noe slik som denne damen på Youtube du mener?

Anonymkode: e7931...a4e

• Liker 1
Skrevet

Er det "glass skin" du tenker på, kanskje?

• Liker 4
Skrevet
Djungelvrål skrev (35 minutter siden):

En fet krem f.eks locobase fra apoteket. 

Locobase vil jeg tro man får kviser av, den er veldig fet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er forskjell på glødende hud og fet hud 🥲 Håper ingen oppfatter dette som at det er pent med fet hud som ser svett og blank ut. Det er lite pent.

Anonymkode: 270e7...665

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Fet og blank hud er ikke noe annet enn fet og blank hud. Glødende hud derimot, det er noe mange vil oppnå 😊

Anonymkode: 270e7...665

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er den nye trenden for tiden. Finnes masse YouTube videoer om hvordan du får det til. 

De bruker masse fuktende spray for å få det sånn. 

Men IKKE det samme som fet hud. 

Anonymkode: c6697...ea0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...