AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Jeg falt i går, og nå er kneet hovent og vondt. Når jeg står klarer jeg ikke å rette det helt ut. Det er hovent på oversiden og gjør mest vondt over kneskålene og på innsiden. Får også ilende vondter på baksiden om jeg tråkker ned for hardt. Men det gjør ikke vondt om jeg har benet helt i ro. Bør jeg oppsøke lege eller avvente å se om dette går over av seg selv? Anonymkode: 8cac0...284
Diry72 Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 Herremin. Gå der det er mere kompetente folk enn her på kvinneguiden..
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 Jeg avventet i et halvt år, endte med operasjon 😕 anbefaler å få det sjekket ut! Også lurt mht dokumentasjon Anonymkode: f12a4...bd9
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg avventet i et halvt år, endte med operasjon 😕 anbefaler å få det sjekket ut! Også lurt mht dokumentasjon Anonymkode: f12a4...bd9 Det hørtes ikke bra ut. Hva var galt med kneet ditt? Anonymkode: 8cac0...284
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #5 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det hørtes ikke bra ut. Hva var galt med kneet ditt? Anonymkode: 8cac0...284 Hadde avrevet menisk etter at jeg snublet (😅), som etter en stund løsnet og satte seg fast i kneleddet - da fikk jeg låsning og dro til legen med en gang. Følte aldri det ble helt bra etter jeg falt, men er en type som ikke vil være til bry samt tenkte "det går over"... Var ganske blått i tiden etterpå samt vondt, stivt, hadde redusert fleksjon i kneet, hovent. Måtte ha operert det uansett, men angrer veldig på at jeg ikke bare oppsøkte hjelp med en gang! Anonymkode: f12a4...bd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå