AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Klining er jo mer uskyldig kanskje. Men etter man har hatt sex første gang, er det oftere dere kvinner faller for menn og da lettere blir såret hvis dere blir dumpet? Eller at mannen ikke vil mer? Hadde det vært lettere følelsesmessig å ikke hatt sex først, i så fall? Anonymkode: f8589...32a 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 Ja og ja Anonymkode: 06b0b...931 6 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #5 Skrevet 9. desember 2022 Ja, spesielt hvis du har creampied. Anonymkode: e5d60...de2 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #6 Skrevet 9. desember 2022 Nei, jeg gjør ikke det. Anonymkode: bc419...cc1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #7 Skrevet 9. desember 2022 Jeg trodde jeg gjorde det, men fant ut at nei, jeg er bare mer sårbar etter sex. Så når menn har vært greie etterpå har jeg ikke nødvendigvis følt på mer interesse, kun tilfredsstilthet. Men har de vært kjipe og unngående etterpå har jeg hengt meg opp og trodd jeg har falt for de, men handlet egentlig ikke om det. Og tror det gjelder flere enn meg. Anonymkode: 647c8...2e3 4 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #8 Skrevet 9. desember 2022 Tja. Kan falle begge veier egentlig. Om svært god sex bidrar det til å opprettholde eller øke interessen for mannen. Om dårlig sex blir interessen dårligere også. Kan ikke akkurat si at jeg har blitt brått veldig forelsket etter sex, men har iallefall vært betydelig mer interessert i å gå videre med menn når det var god sex. Har også avsluttet med menn på grunn av det motsatte, og jeg ikke så potensialet i at dialog kunne fikse det, fordi det var for mye å ta tak i. Anonymkode: 7eea5...bd4 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #9 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tja. Kan falle begge veier egentlig. Om svært god sex bidrar det til å opprettholde eller øke interessen for mannen. Om dårlig sex blir interessen dårligere også. Kan ikke akkurat si at jeg har blitt brått veldig forelsket etter sex, men har iallefall vært betydelig mer interessert i å gå videre med menn når det var god sex. Har også avsluttet med menn på grunn av det motsatte, og jeg ikke så potensialet i at dialog kunne fikse det, fordi det var for mye å ta tak i. Anonymkode: 7eea5...bd4 Kan jeg spørre hva du mener med dårlig sex? Av ren nysgjerrighet.. Anonymkode: f8589...32a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #10 Skrevet 9. desember 2022 Fallingen må komme først. Anonymkode: ef960...c9b 2
GrønnNellik68 Skrevet 9. desember 2022 #11 Skrevet 9. desember 2022 ja det kan jeg for jeg har kun sex med mannfolk jeg er tiltrukket av og syns er kjekke. Ellers frister det =0 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #12 Skrevet 9. desember 2022 1. Kvinner ligger stort sett kun med menn som de synes kvalifiserer seg for forhold 2. Kvinner utskiller mer av "kjærlighetshormonet" oxytocin Så ja, man kan si at kvinner knytter seg mer enn mannen etter sex Anonymkode: a3b2d...164 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #13 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 1. Kvinner ligger stort sett kun med menn som de synes kvalifiserer seg for forhold 2. Kvinner utskiller mer av "kjærlighetshormonet" oxytocin Så ja, man kan si at kvinner knytter seg mer enn mannen etter sex Anonymkode: a3b2d...164 Det var nå en ganske heftig generalisering jeg regner med flere kvinner ikke kjenner seg igjen i, deriblant meg. Anonymkode: bc419...cc1 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #14 Skrevet 9. desember 2022 Ja det gjør de. Men det gjør også jeg, jeg må ha hatt sex med kvinnen før jeg vet om dette er en kvinne jeg vile satse videre på. Det har noe med den dynamikken man har i sengen, lukten og smaken.. Før det tillater jeg meg ikke å legge så mye energi og ressurser i det dype emosjonelle. Anonymkode: b17c1...b51 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #15 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trodde jeg gjorde det, men fant ut at nei, jeg er bare mer sårbar etter sex. Så når menn har vært greie etterpå har jeg ikke nødvendigvis følt på mer interesse, kun tilfredsstilthet. Men har de vært kjipe og unngående etterpå har jeg hengt meg opp og trodd jeg har falt for de, men handlet egentlig ikke om det. Og tror det gjelder flere enn meg. Anonymkode: 647c8...2e3 Å , endelig en annen dame som sier dette 👍 Jeg tror det egentlig er sånn for mange. Anonymkode: 937a7...441 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #16 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det var nå en ganske heftig generalisering jeg regner med flere kvinner ikke kjenner seg igjen i, deriblant meg. Anonymkode: bc419...cc1 Og da kan jeg skyte inn at jeg kjenner meg veldig godt igjen det hen skriver! Jeg vet bare om én kvinne i omgangskretsen min som pleier å ligge rundt med menn bare for sexens skyld. Resten av oss i gjengen min ligger bare med menn vi har datet en stund og ser potensiale for forhold med. Anonymkode: 06b0b...931 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #17 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og da kan jeg skyte inn at jeg kjenner meg veldig godt igjen det hen skriver! Jeg vet bare om én kvinne i omgangskretsen min som pleier å ligge rundt med menn bare for sexens skyld. Resten av oss i gjengen min ligger bare med menn vi har datet en stund og ser potensiale for forhold med. Anonymkode: 06b0b...931 Min vennegjeng er motsatt. Anonymkode: bc419...cc1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #18 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min vennegjeng er motsatt. Anonymkode: bc419...cc1 Også er det alle dem som er midt i mellom. Hva liker du best av ananas og mango da? Anonymkode: 06b0b...931
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #19 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klining er jo mer uskyldig kanskje. Men etter man har hatt sex første gang, er det oftere dere kvinner faller for menn og da lettere blir såret hvis dere blir dumpet? Eller at mannen ikke vil mer? Hadde det vært lettere følelsesmessig å ikke hatt sex først, i så fall? Anonymkode: f8589...32a Damer som har eller har hatt mye tilfeldig sex med mange partnere blir følelsesmessig forkrøblet. Disse bryr seg veldig lite om fyren etter sex.(Med mindre de brydde seg før). Damer som har hatt lavere antall partnere er mer sannsynlig å knytte et emosjonelt bånd etter sex. Anonymkode: afb4d...3e1 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #20 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Også er det alle dem som er midt i mellom. Hva liker du best av ananas og mango da? Anonymkode: 06b0b...931 Såklart, det finnes jo mange forskjellige kvinner. Som nettopp var poenget mitt. Anonymkode: bc419...cc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå