Drizzt Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 https://www.tv2.no/mening_og_analyse/plutselig-var-hemmelige-kundelister-likevel-et-problem/15345106/ Atter en stygg sak som Støre har skapt. Det var smart å sparke spinndoktorer som får skylden for de elendige meningsmålingene, men han burde tenkt seg godt om før han ansatte Thoner igjen. Jeg husker godt at Støre i opposisjon var VELDIG for full åpenhet som tillitsskapende og mot hemmelige kundelister, så hvorfor snudde han i posisjon? Listhaug måtte i 2013 offentliggjøre deler av kundelisten sin fra tiden hun jobbet i First House. Hvorfor gjelder ikke dette Aps spinndoktorer? Det er på grunn av dobbelmoralen som gjennomsyrer partiet hans og kommer i syne gang på gang. Ikke minst har Thoners tidligere arbeidsgiver gjort det klart at kundelistene forblir hemmelige, så Støre var inneforstått med det og likevel ansatte Thoner. Skjønner ikke Støre at han graver Ap enda dypere i grøfta? (ikke at det nødvendigvis er noe negativt) Hva tenker dere som stemmer Ap om dobbelmoralen i denne saken? Har dere tillit til Støre? 3 1 2
Justlooking Skrevet 10. desember 2022 #2 Skrevet 10. desember 2022 Drizzt skrev (5 timer siden): https://www.tv2.no/mening_og_analyse/plutselig-var-hemmelige-kundelister-likevel-et-problem/15345106/ Atter en stygg sak som Støre har skapt. Det var smart å sparke spinndoktorer som får skylden for de elendige meningsmålingene, men han burde tenkt seg godt om før han ansatte Thoner igjen. Jeg husker godt at Støre i opposisjon var VELDIG for full åpenhet som tillitsskapende og mot hemmelige kundelister, så hvorfor snudde han i posisjon? Listhaug måtte i 2013 offentliggjøre deler av kundelisten sin fra tiden hun jobbet i First House. Hvorfor gjelder ikke dette Aps spinndoktorer? Det er på grunn av dobbelmoralen som gjennomsyrer partiet hans og kommer i syne gang på gang. Ikke minst har Thoners tidligere arbeidsgiver gjort det klart at kundelistene forblir hemmelige, så Støre var inneforstått med det og likevel ansatte Thoner. Skjønner ikke Støre at han graver Ap enda dypere i grøfta? (ikke at det nødvendigvis er noe negativt) Hva tenker dere som stemmer Ap om dobbelmoralen i denne saken? Har dere tillit til Støre? Jeg stemte ikke AP men har fått med meg at han møter seg selv i døren atter en gang 😊
Gjest vilkåret Skrevet 10. desember 2022 #3 Skrevet 10. desember 2022 (endret) Politikere er nok ganske vant til å slippe unna med det meste. Tipper at flere av de har hatt øyeblikk der de har tenkt "hva, er det ingen som bryr seg om denne saken? Er nordmenn så passive??" Ja, det er de.. Støre er for øvrig veldig sleip. Man kan nesten ikke forvente annet av en mann som sa at bombing og dreping av mennesker i Libya var utmerket trening for norsk luftfvåpen. Han ser på mennesker flest som maur, noe som er på et lavere nivå enn han selv. Endret 10. desember 2022 av vilkåret
MorTil2 Skrevet 10. desember 2022 #4 Skrevet 10. desember 2022 Siste setning her sier vel alt https://www.nrk.no/ytring/finnes-det-en-spinndoktor-i-salen_-1.16213883 1
Drizzt Skrevet 10. desember 2022 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2022 MorTil2 skrev (1 time siden): Siste setning her sier vel alt https://www.nrk.no/ytring/finnes-det-en-spinndoktor-i-salen_-1.16213883 Jeg synes at saken ble godt oppsummert allerede i starten, jeg. Delen om politisk selvskading og Støres akutte behov for hjelp. At han til de grader klarer atter en gang å gjøre det verre for seg selv viser ikke mindre enn at han aldri burde blitt statsminister på grunn av manglende evner å lede. Spørsmålet er - hvor lenge er det før SV når tålegrensen sin og gir flertall for å kaste ham ut? 2
MorTil2 Skrevet 10. desember 2022 #6 Skrevet 10. desember 2022 Drizzt skrev (4 timer siden): Jeg synes at saken ble godt oppsummert allerede i starten, jeg. Delen om politisk selvskading og Støres akutte behov for hjelp. At han til de grader klarer atter en gang å gjøre det verre for seg selv viser ikke mindre enn at han aldri burde blitt statsminister på grunn av manglende evner å lede. Spørsmålet er - hvor lenge er det før SV når tålegrensen sin og gir flertall for å kaste ham ut? Godt mulig SV ihvertfall er på god vei mot grensen til å ville samarbeide med regjeringen . Når Lysbakken står på NRK Debatt og ikke klarer å svare på hvor SV sin sosiale profil er i et budsjettforlik de tidligere på dagen var meget fornøyd med, og samtidig har en mulig mye mer sosialist partileder på vei inn, vil det nok bli verre og verre for AP og SP å komme frem til enighet med SV. Jeg er ikke så veldig begeistret for Kirsti Bergstø sin manglende evne til å svare kort på noe som helst, og hun er nok for langt til venstre for meg politisk. Men om hun får denne regjeringen til å vakle, så skal hun få stående applaus fra meg.
Sciurus Skrevet 11. desember 2022 #7 Skrevet 11. desember 2022 Tråden er ryddet for personangrep. Sciurus, mod
Drizzt Skrevet 12. desember 2022 Forfatter #8 Skrevet 12. desember 2022 MorTil2 skrev (På 10.12.2022 den 14.12): Godt mulig SV ihvertfall er på god vei mot grensen til å ville samarbeide med regjeringen . Når Lysbakken står på NRK Debatt og ikke klarer å svare på hvor SV sin sosiale profil er i et budsjettforlik de tidligere på dagen var meget fornøyd med, og samtidig har en mulig mye mer sosialist partileder på vei inn, vil det nok bli verre og verre for AP og SP å komme frem til enighet med SV. Jeg er ikke så veldig begeistret for Kirsti Bergstø sin manglende evne til å svare kort på noe som helst, og hun er nok for langt til venstre for meg politisk. Men om hun får denne regjeringen til å vakle, så skal hun få stående applaus fra meg. Støre har bundet seg altfor tett med SV. I tillegg til manglende lederegenskaper og alt annet han gjør feil, så lover det virkelig dårlig for Ap. Nå har han vært maksimalt heldig at denne kundelisten ble offentliggjort, men det fjerner ikke de negative konsekvensene av hans håndtering av denne saken. 1
Utsiden Skrevet 12. desember 2022 #9 Skrevet 12. desember 2022 Syns ikke dette er et spesielt overraskende. Støre kjenner man igjen på politikken. Han er en sentral arkitekt bak den vanvittige maktoverføringen Norge har gjort til de private interessene/Tyske interessene som styrer EU. Som om ikke det er stygt nok.. At han omgir seg med rådgivere fra NHO og pr. folk som først og fremst tjener private kapital interesser er på en måte selvsagt. Han er ikke vår mann.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå