AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #21 Skrevet 20. januar 2023 Jeg går ofte med annenhvert til hvert tredje slag som ekstraslag HELE døgnet. Mange slag kommer etter hverandre også uten noen normale slag i mellom. Jeg har lav puls og kan sverge på at jeg ikke har angst...Jeg skjønner ikke at dette skal re normalt. Helt grusomt. Flere som har så mye som meg? Anonymkode: a5da0...ced
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #22 Skrevet 20. januar 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg går ofte med annenhvert til hvert tredje slag som ekstraslag HELE døgnet. Mange slag kommer etter hverandre også uten noen normale slag i mellom. Jeg har lav puls og kan sverge på at jeg ikke har angst...Jeg skjønner ikke at dette skal re normalt. Helt grusomt. Flere som har så mye som meg? Anonymkode: a5da0...ced Det skal undersøkes hvis du har veldig mye ekstraslag eller mange ekstraslag på rad. Har du vært hos legen med det? Anonymkode: 72d91...000
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #23 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det skal undersøkes hvis du har veldig mye ekstraslag eller mange ekstraslag på rad. Har du vært hos legen med det? Anonymkode: 72d91...000 Vært hos legen tidligere. Tatt 24 timers registrering og ultralyd av hjertet. Det er noen år siden nå, men da fant de jo ingenting galt. Men det er mye verre nå... Anonymkode: a5da0...ced
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #24 Skrevet 20. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Vært hos legen tidligere. Tatt 24 timers registrering og ultralyd av hjertet. Det er noen år siden nå, men da fant de jo ingenting galt. Men det er mye verre nå... Anonymkode: a5da0...ced Da ville jeg bestilt en time igjen, forklart at det har blitt verre og at du synes det er grusomt. Kanskje du kan få prøve medisiner eller kanskje det vil føles litt bedre hvis du får bekreftet at det fremdeles ikke er noe galt. De sier jo gjerne at man skal ta kontakt på nytt hvis det blir verre (da tenker jeg på alle slags symptomer, ikke spesielt dette). Anonymkode: 72d91...000
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #25 Skrevet 20. januar 2023 Jeg og hadde dette. Fikk beskjed om feil på hjerterytme når jeg var innlagt på sykehus som 18 åring, sånn tilfeldigvis. Spurte på nytt når jeg var innlagt 15 år senere og da var det visst ingenting unormalt. Ikke noe å tenke på tenker jeg, dør man så dør man… og da ikke av at hjertet slår litt unormalt. Anonymkode: 39379...c9b
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #26 Skrevet 21. januar 2023 Jeg har også dette, merkbart verre når jeg er stressa eller har drukket mye kaffe. Legen min målte blodtrykket mitt og tok noen blodprøver, og konstaterte at dette var helt ufarlig, ville ikke sende meg videre. Jeg har ikke helt klart å slå meg til ro med det, men har noen venner som er sykepleiere og de sier at alle pasienter de har inne viser ekstraslag på overvåkningen. Det virker som at alle har ekstraslag, men at noen merker de bedre. Det er nok også ganske psykisk betinget. Kan jeg spørre dere andre her inne, hvordan er det for dere å trene? Merker dere det under trening eller etterpå? Anonymkode: 3771d...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå