Gå til innhold

Flere som omtrent ser for seg hele livet sammen bare man har en hyggelig samtale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innrømmer det i allefall, blir ferdig med det, så kan livet gå videre 😂 før var det ekstremt og jeg ga meg selv kjærlighetssorg uten omtrent å vite navnet på personen fordi jeg levde meg så inn i det. I dag klarer jeg å si til meg selv at "nei, det var bare en hyggelig samtale, og han smiler sånn til alle, du og han skal ikke ha 4 unger og ende lykkelige alle deres dager i en evig solnedgang". Kjenne litt på det, og gi slipp. Det er lenge siden sist nå, men ble plutselig minnet på dette i dag, så jeg lurer på, er jeg den eneste eller er det flere der ute som meg 😃

Anonymkode: 5ded6...da7

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser syner av en fremtid. Som om det har skjedd i en parallell univers hvis kjemien er av den typen. 

Anonymkode: e14b8...b18

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ser syner av en fremtid. Som om det har skjedd i en parallell univers hvis kjemien er av den typen. 

Jeg tenker mer på at en hopper for fort frem i hodet sitt 😄

• Hjerte 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei, det har jeg aldri tenkt 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tenker mer på at en hopper for fort frem i hodet sitt 😄

Nei, ikke slik, bare korte mentale bilder som føles veldig virkelige, som minner... 

Skrevet

Er en typisk tenker/dagdrømmer/introvert som alltid har kjent meg litt spesiell/utenfor. Når jeg prater med noen jeg føler det klaffer 100 % med (det skjer en sjelden gang), så er jeg nærmest for meg hele framtiden sammen med dem, ja. Haha. 

Ser forsåvidt også for meg hvordan framtiden blir og hva som ikke kommer fungere med de jeg ikke klaffer helt med også. 

Tenker generelt altfor mye på det aller meste og stort sett alle mulige scenarioer. Er ikke akkurat å vente at jeg blir sliten av sosial omgang. ..

Anonymkode: f0680...3be

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

*rekker opp hånda*

Anonymkode: 90271...e24

• Hjerte 1
Skrevet

Ja.. Men spesielt hvis jeg har sex med de da. Jeg fantaserer så mye at jeg blir forelsket i tanken av de, ikke faktisk de. 

Anonymkode: 1fbe9...fb1

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja.. Men spesielt hvis jeg har sex med de da. Jeg fantaserer så mye at jeg blir forelsket i tanken av de, ikke faktisk de. 

Anonymkode: 1fbe9...fb1

Kjenner meg godt igjen her. Og spesielt dersom vi har hatt sex. Ikke så rart at onsen min aldri ble kvitt meg 😂

Anonymkode: 68137...696

• Hjerte 1
Skrevet

Ja men sånn gikk det ikke 

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er en typisk tenker/dagdrømmer/introvert som alltid har kjent meg litt spesiell/utenfor. Når jeg prater med noen jeg føler det klaffer 100 % med (det skjer en sjelden gang), så er jeg nærmest for meg hele framtiden sammen med dem, ja. Haha. 

Ser forsåvidt også for meg hvordan framtiden blir og hva som ikke kommer fungere med de jeg ikke klaffer helt med også. 

Tenker generelt altfor mye på det aller meste og stort sett alle mulige scenarioer. Er ikke akkurat å vente at jeg blir sliten av sosial omgang. ..

Som å lese om meg selv. Det var en del som falt på plass, etter at jeg lærte om mbti-systemet, og fant ut at vi er flere på jorden, som deler på ca de samme særhetene. Veldig mye av livet leves på innsiden, og mange synes det er rart at jeg ikke er mer på, i møte med andre. Det er bare det at tankeapparatet trigges lett, og jeg lever lenge på fantasien.

Anonymkode: d7720...b9d

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Samme her, det tok meg mange år og mye jobb med å slå ned på denne tankegangen, men det er som om det er en del av meg og vært siden jeg var liten. Som om det er en refleks og at jeg nærmest må jobbe for at det ikke skal skje.

Ser noen skriver at det er verre når de har sex, derfor har jeg ikke ons, hadde sikkert blitt anmeldt for stalking 😂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg innrømmer det i allefall, blir ferdig med det, så kan livet gå videre 😂 før var det ekstremt og jeg ga meg selv kjærlighetssorg uten omtrent å vite navnet på personen fordi jeg levde meg så inn i det. I dag klarer jeg å si til meg selv at "nei, det var bare en hyggelig samtale, og han smiler sånn til alle, du og han skal ikke ha 4 unger og ende lykkelige alle deres dager i en evig solnedgang". Kjenne litt på det, og gi slipp. Det er lenge siden sist nå, men ble plutselig minnet på dette i dag, så jeg lurer på, er jeg den eneste eller er det flere der ute som meg 😃

Sånn er jeg og har vært i hele mitt liv 🙈 😂 

Anonymkode: 6240f...a82

• Hjerte 1
Skrevet

Gjort det en gang og endte opp med å gifte meg med henne og tre barn senere er vi fortsatt et par. Ikke gi opp romantikken. 

• Hjerte 1
Skrevet

Joda. Ikke bare med dater men med alle folk. Ble forvirret da jeg var ung og skjønte at ikke alle "ser" folks personlighet, fortid og framtid av å snakke med dem 5 min 😄

Anonymkode: 6702c...cc6

• Hjerte 1
Skrevet

Over hode ikke. Men husker ei, som tolket mye ut av tilfeldige møter med ukjente menn bare ved en passering i trapp. Sykt merkelig 

Anonymkode: dbcf9...a4d

• Hjerte 1
Skrevet
Tomas77 skrev (3 minutter siden):

Gjort det en gang og endte opp med å gifte meg med henne og tre barn senere er vi fortsatt et par. Ikke gi opp romantikken. 

Godt å høre at en av oss fikk det til ❤😍😄

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Godt å høre at en av oss fikk det til ❤😍😄

Det er sikkert en mulighet for alle men jeg er ikke sikker på om Tinder er arenaen for det. Mulig jeg bare er gammel og akterutseilt 😂

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hehe, nei, jeg er ikke slik. Jeg er nok litt for realistisk, med tanke på sannsynlighetsberegning og sånt. Eller bare vanlig realistisk. Man skal jo drive med helt syke oppdiktede tall for at du skal kunne forsvare dette? Men på den annen side er jo sjansen sikkert større for at det faktisk skjer noe med disse elleville fantasiene. Litt som med menn som sjekker opp alle kvinner og får jackpot på forsøk nr. 6372. 

Anonymkode: 21bc7...c6d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hehe, nei, jeg er ikke slik. Jeg er nok litt for realistisk, med tanke på sannsynlighetsberegning og sånt. Eller bare vanlig realistisk. Man skal jo drive med helt syke oppdiktede tall for at du skal kunne forsvare dette? Men på den annen side er jo sjansen sikkert større for at det faktisk skjer noe med disse elleville fantasiene. Litt som med menn som sjekker opp alle kvinner og får jackpot på forsøk nr. 6372. 

Anonymkode: 21bc7...c6d

Jeg vet jo nå at det bare er en tanke og fantasi, men når jeg var yngre, tenåring, så ble jeg veldig revet med, fort forelsket og så for oss oss sammen, og alt. Det verste var jo når han følte det samme og vi som 19 åringer flyttet sammen 2 mnd etter at vi møttes! Sprøtt når jeg ser det i dag! Alt bygget på en tanke og fantasi liksom bare. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...