Gå til innhold

Angre på forsikring av nettbrett på Power?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er mulig å angre på at man ikke valgte forsikring? Og tegne det etterpå? Jeg sier automatisk nei til alt sånt, men med 3-åring i hus hadde det kanskje ikke vært så dumt. To dager siden jeg kjøpte det. 

Noen som vet? 

Anonymkode: bd34b...e03

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg lurer på om det er mulig å angre på at man ikke valgte forsikring? Og tegne det etterpå? Jeg sier automatisk nei til alt sånt, men med 3-åring i hus hadde det kanskje ikke vært så dumt. To dager siden jeg kjøpte det. 

Noen som vet? 

Dekker innboforsikringa den da ? 

Skrevet
Maskinfører skrev (16 minutter siden):

Dekker innboforsikringa den da ? 

Det vil jeg tro, men sikkert med en like stor egenandel som nettbrettet er verdt, ser jeg for meg? 

• Liker 1
Skrevet

Vil tro at et av vilkårene er at du bestiller forsikring ved kjøp.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det vil jeg tro, men sikkert med en like stor egenandel som nettbrettet er verdt, ser jeg for meg? 

Har du en skikkelig forsikring er egenandel på uhell elektronikk stort sett 1000 kr.

Anonymkode: 4bef7...bd9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vil tro at et av vilkårene er at du bestiller forsikring ved kjøp.

Har du en skikkelig forsikring er egenandel på uhell elektronikk stort sett 1000 kr.

Da min (da) 2-åring ødela TV-en var egenandelen på 4000, så jeg har tydeligvis ikke det.

Men takk, regner med det er for sent ja. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er mye mulig spørs etter hvor mye nettbrettet kostet samt hvilken egenandel du har aldri brukt innboforsikring så vet ikke var bare en artikkel jeg leste om for noen år siden sjekk vilkår for din innbo dersom du har :) 

Tilleggsforsikringer du ofte ikke trenger - Bolig (klikk.no)

Feks da jeg meldte meg inn i NAF sommeren 2020 valgte jeg bort veihjelp da dette er med i delkasko ergo så jeg ingen vits i å betale NAF 700 ekstra for noe jeg ikke trenger   :) 

Endret av Maskinfører
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da min (da) 2-åring ødela TV-en var egenandelen på 4000, så jeg har tydeligvis ikke det.

Men takk, regner med det er for sent ja. 

Det er forskjell på småelektronikk (pad, telefon, kamera ect) og det som regnes som innbo (tv), så sjekk likevel. Leit å betale dobbelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...