rosemarin Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Er det vanlig å bli «dårlig» på sånn ca dag 4-5 i koronaforløpet? Jeg har vært litt forkjøla/rar i halsen og nesa i noen dager, sliten. Men først i dag ble jeg ordentlig dårlig med hodepine og magesymptomer og feber og ordentlig sykdomsfølelse. Tok test idag da. Men jeg vil jo tro at det er det som har drivi å luska hele uka. Hvordan er deres erfaringer?
rosemarin Skrevet 9. desember 2022 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2022 Men det betyr ikke forverring til alvorlig forløp? Det et vanlig forløp?
Hedda-78 Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 rosemarin skrev (På 9.12.2022 den 19.02): Men det betyr ikke forverring til alvorlig forløp? Det et vanlig forløp? Høres ikke ut som et alvorlig forløp, nei, men det kan jo forrandre seg.
Duff Skrevet 11. desember 2022 #5 Skrevet 11. desember 2022 Korona denne gangen var veldig av og på men ulike symptomer. Vi skjønte ikke helt hva vi hadde fått for det var en salig blanding fra dag til dag. Innimellom kunne vi føle oss friske en halv dag for så å spy på natten, rennende nese neste morgen, senere hodepine som skiftet til kroppsverk. Manglende matlyst var det eneste som var likt hver dag.
Blue Berry Skrevet 13. desember 2022 #6 Skrevet 13. desember 2022 Hadde sterk hodepine onsdag-fredag og var veldig trøtt. Mageknip kom på fredag. Testet meg på lørdag og fikk svak pos test, så tenkte at jeg var på bedringens vei. Har hatt sterke magesmerter i 2 døgn nå med kvalme, oppblåsthet og masse luftsmerter
rosemarin Skrevet 13. desember 2022 Forfatter #7 Skrevet 13. desember 2022 (endret) Blue Berry skrev (2 timer siden): Hadde sterk hodepine onsdag-fredag og var veldig trøtt. Mageknip kom på fredag. Testet meg på lørdag og fikk svak pos test, så tenkte at jeg var på bedringens vei. Har hatt sterke magesmerter i 2 døgn nå med kvalme, oppblåsthet og masse luftsmerter Har hørt om så mange som har uttalte mageproblemer når de får korona nå. Nøyaktig slik du beskriver hadde jeg og. Er det en ny variant?! Endret 13. desember 2022 av rosemarin
Blue Berry Skrevet 13. desember 2022 #8 Skrevet 13. desember 2022 rosemarin skrev (12 minutter siden): Har hørt om så mange som har uttalte mageproblemer når de får korona nå. Nøyaktig slik du beskriver hadde jeg og. Er det en ny variant?! Kanskje det? Syyykt vondt… Sov nesten ikke i natt heller. Hvor lenge varte det på deg? Begge barna har også vondt i magen og hatt hodepine som symptomer…
rosemarin Skrevet 13. desember 2022 Forfatter #9 Skrevet 13. desember 2022 Blue Berry skrev (25 minutter siden): Kanskje det? Syyykt vondt… Sov nesten ikke i natt heller. Hvor lenge varte det på deg? Begge barna har også vondt i magen og hatt hodepine som symptomer… De verste magesmertene og fordtoppelse/luft varte to-tre dager ca. Men fortsatt litt rar og uvel noen dager etter. Men ikke sånn som det var når det stod på
Anbefalte innlegg