Nooni Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Jeg har NorgesEnergi i dag, spotprisavtalen. Vurderer å bytte. Noen som har innspill og/eller erfaringer med NorgesEnergi eller andre, som kan hjelpe meg i avgjørelsen?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 Du kan velge et selskap som har 0kr i mnd beløp som et minimum, og 0øre påslag som et minimum. Er noen å velge blant. Det som er viktigere enn selskapet man velger er når tid man bruker strømmen, da all støtte blir beregnet utifra sone og gjennomsnitt for måneden. Tjente over 9000kr i september på bruk av strøm ved å velge smart. Anonymkode: d1d7f...f2a
Hedda-78 Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 Nooni skrev (2 timer siden): Jeg har NorgesEnergi i dag, spotprisavtalen. Vurderer å bytte. Noen som har innspill og/eller erfaringer med NorgesEnergi eller andre, som kan hjelpe meg i avgjørelsen? Hvorfor vurderer du å bytte? Det vil jo si noe om hva slags avtale/selskap du bør velge. Strøm er strøm, og spotpris er spotpris. Det er alle de ansre faktorene du må se på. Altså påslag, fastbeløp, kontraktuelle betingelser og service.
A-hunter Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 360 mulige avtaler. Alle selger nøyaktig det samme produktet som de kjøper inn til nøyaktig samme pris fra nøyaktig samme børs. Her kan man bare velge feil. Lykke til. - Hilsen den folkevalgte regjeringen. 1
Nooni Skrevet 9. desember 2022 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2022 Hedda-78 skrev (7 minutter siden): Strøm er strøm, og spotpris er spotpris. Det er alle de ansre faktorene du må se på. Altså påslag, fastbeløp, kontraktuelle betingelser og service. Strøm er strøm. Har du vært gjemt bak en stein? Beklager dårlig humor, men ulike selskap har ulike avtaler mtp forskuddsbetaling, kundeseservice mm. Jeg er klar over at det er ulikheter, det er derfor jeg spør. Syns du jeg er teit som spør - det er bare å forlate tråden.
Nooni Skrevet 9. desember 2022 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2022 A-hunter skrev (4 minutter siden): 360 mulige avtaler. Alle selger nøyaktig det samme produktet som de kjøper inn til nøyaktig samme pris fra nøyaktig samme børs. Her kan man bare velge feil. Lykke til. - Hilsen den folkevalgte regjeringen. Noen leverandører krever forskuddsbetaling, noen skjuler ulike pålegg ... ingenting jeg bør være obs på? 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #7 Skrevet 9. desember 2022 Jeg har akkurat gått over til Vibb. 0 i påslag og månedsavgift. Gjennomfakturering for noen nettselskaper. Har valgt å betale 39 kr i måneden for app+ da den da gir meg informasjon jeg vil ha. Gikk fra et selskap med ett øre i påslag/kwt og månedsavgift på 35 kr. Anonymkode: bdc64...ba1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå