AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #21 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 31.12.2022 den 23.02): Egon er Harry! Blodharry! Stakkars Egon Olsen som har en sånn Harry bule med blodharry helfabrikata oppkalt etter seg! Anonymkode: 4ee0f...6d7 Slike kommentarer er det som er harry Anonymkode: 9fcd4...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #22 Del Skrevet 3. januar 2023 always skrev (På 9.12.2022 den 16.34): Jeg har aldri opplevd å få dårlig mat på Egon, og jeg har som deg vært i mange forskjellige byer / steder. Jeg velger alltid Egon hvis det finnes en i nærheten av der jeg skal. Rettene er kanskje litt dyre, men kvaliteten er det ingenting å si på. Dette er min mening. Det spørs vel litt hva man er vant med og pris i forhold til andre steder. Egon har kvalitet på lik linje med rimelige fast food steder, og det hadde vært greit om de priset seg som de. De andre restaurantene jeg går til som har lik pris som Egon har mye høyere kvalitet på maten. Egon har helt tydelig mye halvfabrikata og det kan jeg lage bedre hjemme. Anonymkode: 55dce...3f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
always Skrevet 3. januar 2023 #23 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det spørs vel litt hva man er vant med og pris i forhold til andre steder. Egon har kvalitet på lik linje med rimelige fast food steder, og det hadde vært greit om de priset seg som de. De andre restaurantene jeg går til som har lik pris som Egon har mye høyere kvalitet på maten. Egon har helt tydelig mye halvfabrikata og det kan jeg lage bedre hjemme. Anonymkode: 55dce...3f4 Hvilke andre restauranter skal det liksom være? Helt uenig i at kvaliteten på Egon er lik som billige fastfood steder. Men ingen som tvinger deg til å gå ut å spise på et sted du ikke synes maten er god. Jeg velger hvertfall Egon hver eneste gang hvis jeg har en i nærheten. Men jeg er kresen jeg da, og liker ikke dyr, fancy restaurantmat som ikke er noe god. Maten på Egon er å foretrekke hos meg. Utvalget er også veldig variert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellah Skrevet 4. januar 2023 #24 Del Skrevet 4. januar 2023 (endret) Egon er for dyrt i forhold til hva du får. Har ei venninne som alltid vil dit, så er der innimellom. Finner alltid noe å spise og det er helt greit, men får bedre mat til samme pris andre steder så når jeg velger drar jeg heller et annet sted. Endret 4. januar 2023 av Ellah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå