Gå til innhold

Er det noen her som har spist på Egon i Fredrikstad?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste nok en dårlig anmeldelse, men det var i Oslo.

Skal ut å spise med et par venninner imorgen og de skal absolutt på Egon.

Jeg er skeptisk. Har hørt så mye dårlig, men ikke hørt noe spesifikt om Fredrikstad avd. 

Anonymkode: 86ef8...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egon er lite imponerende. Lite smakfull mat og overpriset. 
Testet i Oslo (Byporten), Trondheim, Bergen og Lillestrøm. Samme inntrykk alle stedene. 
Ikke spist på Egon Fredrikstad, men dersom de tilbyr tilsvarende meny, ville jeg valgt en annen plass. 

Anonymkode: 5f0ab...53c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd å få god mat på Egon, og jeg har vært på flere i forskjellige byer. Skal du dit, kjøp noe rimelig for de dyre rettene er altfor overpriset i forhold til kvalitet. 

Anonymkode: 55dce...3f4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egon har samme kvalitet over alt i landet. Skygg unna, det er som å spise overpriset Fjordland. 

Anonymkode: a47ef...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist på Egon i Fredrikstad ett par ganger. Synes maten er kjempe god. Men nå er jeg ikke kresen i matveien og liker maten på Egon generelt uansett hvor jeg har spist 😊

Anonymkode: 456b6...e58

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har aldri opplevd å få god mat på Egon, og jeg har vært på flere i forskjellige byer. Skal du dit, kjøp noe rimelig for de dyre rettene er altfor overpriset i forhold til kvalitet. 

Anonymkode: 55dce...3f4

Jeg har aldri opplevd å få dårlig mat på Egon, og jeg har som deg vært i mange forskjellige byer / steder. Jeg velger alltid Egon hvis det finnes en i nærheten av der jeg skal. Rettene er kanskje litt dyre, men kvaliteten er det ingenting å si på. Dette er min mening.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er skeptisk. Har hørt så mye dårlig, men ikke hørt noe spesifikt om Fredrikstad avd. 

Egon Karl Johan fikk nylig en helt elendig anmeldelse og det er ingen grunn til å tro at det står bedre til i Fredrikstad. Jeg fatter og begriper ikke at disse venninnene dine absolutt vil dit når Fredrikstad har blitt en så fin matby med opptil flere gode restauranter?!? Skjønner godt du er skeptisk. Det er en hel haug andre steder å gå på i Fredrikstad. 

Anonymkode: 7a2c3...59d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg bor i Fredrikstad og er på Egon innimellom. Ikke den beste maten, men noen ganger er den spisende og andre ganger er den helt forferdelig. Fin uteservering da :)

Anonymkode: 36e75...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Egon er helt greit. Gode porsjoner. Prismessig som de fleste andre restauranter som er midt på treet. 

Av en eller annen grunn så er det opplest og vedtatt at Egon er tragisk "gatekjøkkenmat". Tror mange liker å leke snobber 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns Egon har bra mat på alle di jeg har vært på. jeg har vært på den i Fredrikstad flere i Oslo og mange andre

Anonymkode: fa536...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heller insistert på Pizzeria Fabbricia, Hos Martin eller en av de andre sjappene langs brygga. Egon i Fredrikstad har fin uteservering i begynnelsen på Gågata, men thats it.. Vi har så mange andre gode (og rimelige) restauranter i Fredrikstad, at det blir nesten tullete å slurpe i seg fiskesuppe uten fiskesmak, smakløs pizza og dølle nachos.. Men det er meg, og jeg er IKKE en feinshcmeker, sånn sett ✌️ 

Anonymkode: d1daa...7f6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egon er Harry! Blodharry! Stakkars Egon Olsen som har en sånn Harry bule med blodharry helfabrikata oppkalt etter seg! 

Anonymkode: 4ee0f...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Like populært å rakke ned på Egon som å rakke ned på Nickelback. Men det er faktisk mange som spiser på Egon, nesten ingen lytter til Nickelback.

Anonymkode: a3972...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det er kegt å være for god for Egon. Fryktelig mange unge jenter i 20-25 som tror de er sofistikerte om de klarer å se at det finnes dyrere og finere resturanter enn favoritten fra da de pleide å dra på egon å spise med familien. Fin familieresturant med god og rikelig mat for en helt grei slant. Det er kun et oslojentefenomen å mene så sterkt om Egon. Sikkert en eller annen blogger det stammer fra.

Anonymkode: 01ce7...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er kegt å være for god for Egon. Fryktelig mange unge jenter i 20-25 som tror de er sofistikerte om de klarer å se at det finnes dyrere og finere resturanter enn favoritten fra da de pleide å dra på egon å spise med familien. Fin familieresturant med god og rikelig mat for en helt grei slant. Det er kun et oslojentefenomen å mene så sterkt om Egon. Sikkert en eller annen blogger det stammer fra.

Anonymkode: 01ce7...0b0

Kegt? Hva faen er kegt? Snakk norsk og ikke kebabnorsk! Jeg har aldri lest en blogg i hele mitt liv og grunnen til at jeg ikke liker Egon er at maten der er smakløs helfabrikata og jeg syns det gir et kafeteriapreg å betale i kassa før man får maten. Jeg driter da i hva disse bloggerbimboene mener. I tillegg er prisene like som ved mange indiske restauranter med mye bedre service og mat. Egon har aldri vært noen favoritt i min familie, vi har vel vært der 1-2 ganger i hele barndommen min, ellers spiste vi andre steder. Og nei, jeg kommer ikke fra noen "fin" eller snobbete familie. Født og oppvokst på Sagene. Foreldrene mine tjente greit og vi hadde god økonomi, men var ikke rike, helt gjennomsnittlige vil jeg tro. Man trenger ikke være wannabe-sofistikerte eller blogglesere for å ikke digge Egon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kegt? Hva faen er kegt? Snakk norsk og ikke kebabnorsk! Jeg har aldri lest en blogg i hele mitt liv og grunnen til at jeg ikke liker Egon er at maten der er smakløs helfabrikata og jeg syns det gir et kafeteriapreg å betale i kassa før man får maten. Jeg driter da i hva disse bloggerbimboene mener. I tillegg er prisene like som ved mange indiske restauranter med mye bedre service og mat. Egon har aldri vært noen favoritt i min familie, vi har vel vært der 1-2 ganger i hele barndommen min, ellers spiste vi andre steder. Og nei, jeg kommer ikke fra noen "fin" eller snobbete familie. Født og oppvokst på Sagene. Foreldrene mine tjente greit og vi hadde god økonomi, men var ikke rike, helt gjennomsnittlige vil jeg tro. Man trenger ikke være wannabe-sofistikerte eller blogglesere for å ikke digge Egon.

Keeg = geek baklengs og betyr det motsatte, ikke noe med kebabnorsk å gjøre og har vært et mye brukt uttrykk på Oslo vest.

Anonymkode: 8883f...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.12.2022 den 15.10):

Egon er stedet jeg går til når jeg skal ut med en hel gjeng som insisterer på Egon, og absolutt vil dit. Går aldri dit på eget initiativ. Maten er halvfabrikat og overpriset, men finner alltid noe som går an å spise. Ikke noen kulinarisk opplevelse riktignok, og ikke stort bedre enn en frossenpizza hjemme, men fullt spiselig. Så går jeg en annen plass en annen gang. Egon er ikke bra generelt men det meste er spiselig.

Anonymkode: 6c809...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...