AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Del Skrevet 9. desember 2022 Er førstegangsgravid i uke 22 og er såvidt det synes uten klær. Med klær synes det ikke. Har vært på to UL og de sier alt ser normalt ut osv, ingen leger/jordmødre ellernoe har kommentert på at jeg er liten. For noen dager siden syntes jeg nesten det begynte å synes mer, men i dag synes jeg at jeg er flatere igjen?? Akkurat som om jeg bare var litt oppblåst. Noen som har lignende erfaringer ?? Synes det virker som alle rundt meg får mage og er synlig gravide fra mye tidligere enn uke 22 så jeg klarer ikke la være å bekymre meg litt 😅 Anonymkode: 4f6a4...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Del Skrevet 9. desember 2022 Jeg er i uke 22 selv og har ganske mage, er ikke tvil for andre om at jeg er gravid. Har en venninne som er i uke 21 og der er det nesten ikke synlig. Tenker at det er som alt annet med kroppen; vi er så forskjellige så alt er normalt ❤️ Anonymkode: 668e2...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #3 Del Skrevet 9. desember 2022 Jeg er i uke 30, og fikk ikke synlig mage før for noen dager siden! Da hadde baby nettopp snudd seg med hodet ned, så jeg har en teori om at magen kom fordi hun stikker ut rumpa mot navlen min, Baby flytter på seg hele tiden, og man kan derfor ha større eller mindre mage alt ettersom. Anonymkode: 85a14...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Del Skrevet 9. desember 2022 Jeg syns du er heldig som har liten mage. En vil nok bli mer synlig nærmere uke 30. Anonymkode: bc8e8...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #5 Del Skrevet 9. desember 2022 Jeg hadde heller nesten ingen mage i uke 22. fikk alltid høre det og synes det var utrulig trist da😂nå er jeg i uke 38 og har nå en stor og fin mage!😍men den kom ikke før rundt uke 30-31! Anonymkode: f1930...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #6 Del Skrevet 9. desember 2022 Gikk med helt vanlige jeans til uke 28 med førstemann, helt normalt. Kunne skjult det frem til sikkert uke 35/36 - uten problem. Opplevde for eksempel aldri at noen reiste seg på bussen for meg, for det ble aldri så synlig. Fikk heller aldri noen kommentarer på det, bortsett fra en vekstkontroll - men alt var normalt. Er ganske høy, og hadde relativt gode magemuskler den gangen. Så kan jo hende det spiller inn på noe vis 🤷♀️ Med nummer to var det en helt annen story. 😂 Anonymkode: b6aca...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 9. desember 2022 #7 Del Skrevet 9. desember 2022 Som flere har sagt, så er det ikke alle som får så mye mage. Synes likevel det kan være lurt å sjekke det ut dersom du synes magen har blitt tydelig mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #8 Del Skrevet 9. desember 2022 Sånn var det med første til meg også. Nr to var et par uker før med å vise seg frem😊 Anonymkode: 29d45...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #9 Del Skrevet 9. desember 2022 Du er utrolig heldig! 😄 Anonymkode: afab3...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #10 Del Skrevet 9. desember 2022 Min poppet i uke 24. Sjefene mine ble sjokkert da de fant ut i uke 20 at jeg var gravid, for det var umulig å se. Det skjedde over natten! Og baby lå alltid litt over kurven i størrelse, hun var nesten 4 kg ved fødsel. Men kropper bærer graviditeten forskjellig! Anonymkode: 0ee8f...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #11 Del Skrevet 9. desember 2022 Har du bakovervendt livmor? Da synes gjerne magen litt mindre. Jeg har det og hadde ikke særlig mage i uke 22. Normal baby likevel👍 Anonymkode: 699b8...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #12 Del Skrevet 9. desember 2022 Jeg fikk mage først i uke 26! Anonymkode: 6b5a3...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 9. desember 2022 #13 Del Skrevet 9. desember 2022 Magen kom rundt uke 30 til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #14 Del Skrevet 11. desember 2022 Jeg er ganske slank og det vistes ikke på meg at jeg var gravid selv om jeg var rundt 5 mnd på vei. Anonymkode: 5c434...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #15 Del Skrevet 11. desember 2022 Jeg var samme. Fikk høre hele graviditeten at jeg hadde veldig liten mage og ble vel synlig gravid med klær i uke 29-30. Hadde også helt nedre symfysemål ift nornalkurven gjennom graviditeten, men ut kom ei på 3600g. Viste seg at jeg hadde tilbakelent livmor, som er helt normalt. Anonymkode: 987ce...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Orangutangen Skrevet 11. desember 2022 #16 Del Skrevet 11. desember 2022 Jeg var også sent ute med å få mage og ble litt stresset av at alle kommenterte hvor liten magen var, tenkte noe måtte være galt😅 men jeg tror nok det bare er en klønete måte å gi et kompliment på, at magen er liten mener jeg😅 med nummer to kom magen tidligere, så det varierer jo veldig og så lenge ikke jordmor/lege reagerer på veksten skal du bare ta det med ro hvordan magen er på utsiden sier lite om størrelsen på barnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå