Diry72 Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Har gått med brennende hender siden juni. Noe som skyldes overbelastning av håndledd etter krykkebruk. Denne brennheten i hendene kommer og går,avhengig av hvor mye jeg belaster hendene. Den siste uken har jeg også merket en rar følelse som kommer og går oppover overarmene. Jeg tok time hos en privat nevrograf tidligere i sommer,med beskjed om å se ann situasjonen i 3-4 måneder. Nå har jeg sett ann situasjonen, og det blir ikke bedre. Nå har jeg ikke nedsatt følelse og kraft i fingrene, bare denne brenningen som kommer og går. Fastlegen har henvist meg til sykehuset, og fikk beskjed om at jeg skal være ferdig utredet innen juli 2023. Henvendte meg til Aleris for å høre hvor mye de tar for en privat operasjon og ventetid, og pris. 12800 og 2-3 ukers ventetid. Nå har ikke Aleris noen offentlig avtale, da må jeg betale operasjonen selv. Problemet med helsesystemet er at det finnes kapasitet i det private markedet, men man er ikke villig til å betale for det. Staten er for grådig. Så da må man lide seg gjennom forferdelig lang ventetid. Samtidig så er fastleger trege til å gjøre to ting samtidig, MR av nakken ble ikke tatt før for noen uker siden, MR av hender har ikke blitt gjort, mulig fordi jeg tok nevrografi! Jeg får tilbakemelding om MR av nakke i neste uke, men fikk ikke time til fastlege før neste uke, fordi tydeligvis er det ikke viktig nok for fastlegen. Nå sliter jeg også med andre helseproblemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå