AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Tidligere i høst skulle jeg på en lengre reise hvor jeg fløy med SAS tur retur destinasjonen inkludert mellomlanding. Noen dager før avreise logget jeg meg inn for å sjekke om jeg trengte legge til bagasje eller ikke. Da ser jeg plutselig at flyet mitt fra Norge til destinasjonen er kansellert! Dette hadde jeg ikke fått noe beskjed om, verken på SMS eller epost. Når kanselleringer hadde oppstått ante jeg derfor ingenting om. Det stod også at SAS tilbød meg å endre avreise til to dager før (!) opprinnelig avreise for å komme meg til destinasjonen. Dette var på grunn av jobb selvfølgelig ikke mulig, og etter en telefonsamtale med SAS fikk jeg nytt fly senere. Etter å ha vært i samtale med SAS senere hevder de hardnakket at de gav meg beskjed på epost, og jeg vet jo veldig godt selv at jeg aldri har mottatt dette. Har flere opplevd noe lignende? Altså at de har kansellert/endret reiserute/avreisetid/dato uten å gi beskjed? Anonymkode: 2ae73...424
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 Kan e-posten ha gått i spam-filteret og blitt slettet automatisk? Jeg ville bedt om å få en kopi av e-posten tilsendt på nytt. Både for å sett om de lyver, eller om de har brukt feil e-post. Anonymkode: 9ceaf...a9d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 Det er selvfølgelig mulig, men tror det er lite sannsynlig. Får jevnlig eposter fra dem, og de har aldri havnet i søppelmappa før. Sjekker dessuten søppelmappa ofte, så ville nok oppdaget det. Ja, god idé. Skal prøve å spørre de om det. Anonymkode: 2ae73...424
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #4 Skrevet 11. desember 2022 Skjedde med en Norwegian flight i starten av pandemien. Bare flaks at jeg så det selv... Anonymkode: 1b8f3...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå