AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Når man har datet noen ganger, er det vanlig at man snakker om hva man føler for hverandre? Jeg og min date har ikke pratet noe om det, kun om trivielle hverdagslige ting. Jeg tenker det er smart, og det kan jo være greit å avklare litt forventninger og tanker før man hopper til sex. Etter sex kan det bli oppfatta som enda mer seriøst av den ene parten, og at man lettere blir såret i ettertid hvis man ikke har samme intensjoner. For da kunne man hatt en samtale om det før sex, og da droppa sex hvis man ikke er på samme bølgelengde! Hva tenker dere rundt det å snakke om hva man føler i en dating situasjon? Anonymkode: cbc5a...8b2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 Jeg tar det opp rundt 5-6 date. Anonymkode: 3b73c...b15 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 Jeg vil anbefale å snakke om det når du kjenner at det går den ene eller den andre veien for deg. Da setter du grenser for deg selv og det er bra. Anonymkode: 42eb1...c15 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 Jeg synes det er så kleint å snakke om følelser så jeg unngår det helst. Hvis jeg tar opp noe sånt så spør jeg bare om han har lyst til å satse på oss eller noe lignende. Anonymkode: 2b860...512
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #5 Skrevet 9. desember 2022 Vi snakket om fremtiden, ønsker og verdisyn, allerede andre gang vi traff hverandre. Om man ikke er en match her er det jo bortkastet å gå videre, og slike ting vet man jo uavhengig av om det er personen som sitter foran deg du ønsker barn/ikkebarn med, som vil bo i øst eller vest, som har rom for at begge kan gjøre karriere, med mer. Vi snakket vel om hva vi hadde begynt å kjenne på i forhold til hverandre etter en måneds tid, husker ikke hvor mange treff, men i alle fall før sex. Anonymkode: 36c7f...6b0
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #6 Skrevet 9. desember 2022 Så det er helt ok å snakke om hvor man står på 5. 6. date ? Anonymkode: cbc5a...8b2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #7 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så det er helt ok å snakke om hvor man står på 5. 6. date ? Anonymkode: cbc5a...8b2 Ja såklart. Det er dumt å la være, da ender man fort opp med å kaste bort tid og kropp på en som egentlig ikke vil noe seriøst men bare holder på deg så lenge som mulig for sex Anonymkode: 3b73c...b15 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #8 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja såklart. Det er dumt å la være, da ender man fort opp med å kaste bort tid og kropp på en som egentlig ikke vil noe seriøst men bare holder på deg så lenge som mulig for sex Anonymkode: 3b73c...b15 Syns det er vanskelig å ta opp. Men det må vel gjøres. TS Anonymkode: cbc5a...8b2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #9 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Syns det er vanskelig å ta opp. Men det må vel gjøres. TS Anonymkode: cbc5a...8b2 Det er ikke noe som bør være vanskelig. Det er fornuftig og selvfølgelig. Er du redd for å skremme han vekk er han uansett ikke en som ser noe seriøst med deg så da er det bare å la han bli skremt så du blir kvitt han og ikke ender opp med å bli brukt for sex i 10 mnd Anonymkode: 3b73c...b15 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #10 Skrevet 9. desember 2022 Han som nå er mannen min og jeg snakket om dette etter få møter - kanskje det 3.-4. Jeg syns en liten forventningsavklaring er på sin plass når man begynner å kjenne på at man har begynt å investere litt i forholdet og det er fare for at man kan bli skuffet. Ting som «hva er du ute etter i et forhold» og «vil du har barn», betyr jo hverken at man er forlovet eller at man skal lage barn i morra, det betyr ganske enkelt at hvis dere er på helt ulike plan, er det ikke no vits å fortsette. Anonymkode: 28596...3e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå