AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Begge er nylig blitt singel (under 6 mnd siden) og vi møttes via felles venner, vi er i midten av 20åra. Jeg spurte han i går om hva han tenker fremover mtp oss to og fikk svar "gikk inn i dette med en plan om å ha det bra, det har jeg absolutt og har tenkt å fortsette med det, lengre har jeg ikke tenkt da man aldri kan vite hva fermtiden bringer" Vi har datet siden slutten av September, møtes så ofte vi kan (bor 60 min unna hverandre og begge jobber) og vi har allerede begynt å omtale hverandre som kjærester, dog ikke offentlig. Venter han på noe bedre enn meg eller overtenker jeg dette helt? Anonymkode: 60ad1...99a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 Hvordan du klarer å tolke svaret hans, som at han venter på noe bedre enn deg syntes jeg er nærmest uforståelig. Han sier han har hatt og har det bra med deg, og at han lever i nuet og ikke har tenkt noe særlig fremover foruten at han vil fortsette å ha det bra. Og han har det bra med deg. Anonymkode: abfd8...661 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 Var ett veldig nøytralt svar....syns han safet endel. "Vi får se hvordan det går" Da er han hvertfall ikke hodestups forelsket. Anonymkode: 53ef9...df9
c_buk Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 Høres ut som han ikke er imot tanken på en fremtid sammen, men den vagheten han fremviser er trolig en karakteristikk som vil vedvare i en fremtidig relasjon med han. Er det noe du ønsker, eller vi den vagheten frembringe usikkerhet også i fremtiden? F.eks i forbindelse med barn, feriepenger osv
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #5 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var ett veldig nøytralt svar....syns han safet endel. "Vi får se hvordan det går" Da er han hvertfall ikke hodestups forelsket. Anonymkode: 53ef9...df9 Ja, er litt dette jeg også stusset på. Samtidig så ble vi jeg singel først, og vi møttes første gang rett etter at han ble singel. Kanskje han bare ikke er klar for å planlegge en ny fremtid🤷🏻♀️ Anonymkode: 60ad1...99a
Gjest Vitalogy Skrevet 9. desember 2022 #6 Skrevet 9. desember 2022 (endret) Istedenfor å be om hjelp til å spekulere tynt ("tolke") her, snakk med ham slik at du får forklart det slik du har behov for. Endret 9. desember 2022 av Vitalogy
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #7 Skrevet 9. desember 2022 At han egentlig ikke er så keen på å forplikte seg og etablere seg men at han syns dere har det fint per nå men ikke ser det som krise om dere ikke varer eller han skulle finne noe som fristet mere. Sånne menn blir for vinglete for meg. En seriøs mann hadde sett for seg en fremtid Anonymkode: c993f...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #8 Skrevet 9. desember 2022 c_buk skrev (1 minutt siden): Høres ut som han ikke er imot tanken på en fremtid sammen, men den vagheten han fremviser er trolig en karakteristikk som vil vedvare i en fremtidig relasjon med han. Er det noe du ønsker, eller vi den vagheten frembringe usikkerhet også i fremtiden? F.eks i forbindelse med barn, feriepenger osv At dette kan være hans personlighet har jeg faktisk ikke tenkt på. Jeg er den som gjerne planlegger og setter klare og tydlige mål, mulig derfor jeg også overtenker dette. Anonymkode: 60ad1...99a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #9 Skrevet 9. desember 2022 Kan være han også vil teste litt hva du tenker. At han safer for å spare seg selv litt. Mange er forsiktig i starten og uenig i at det er noe som kommer til å vedvare, jo mer trygg man blir, jo mindre forsiktig blir man jo og. Du overtenker. Du fikk et fint svar, dere er begge nysingle og mulig du er litt for needy med å stille spørsmål om fremtid allerede nå. Ville kost meg med det dere har og latt vær å tenke så mye. Kommer selvfølgelig til et punkt der man må sette krav og vite hvordan fremtiden blir, men der er dere ikke enda. Ta det med ro. Anonymkode: 4a1db...b32 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #10 Skrevet 9. desember 2022 Vitalogy skrev (56 minutter siden): Istedenfor å be om hjelp til å spekulere tynt ("tolke") her, snakk med ham slik at du får forklart det slik du har behov for. Har gjort det. Han sa at fremtid kan man aldri se inn i uansett, og det er derfor umulig å si uansett hva det gjelder. Han sa også at han har forhastet seg inn i de to tidligere forholdene og at det my e av den grunn endte i brudd. Han sa han ønsker å bli så godt kjent med meg som mulig før neste steg. Anonymkode: 60ad1...99a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #11 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har gjort det. Han sa at fremtid kan man aldri se inn i uansett, og det er derfor umulig å si uansett hva det gjelder. Han sa også at han har forhastet seg inn i de to tidligere forholdene og at det my e av den grunn endte i brudd. Han sa han ønsker å bli så godt kjent med meg som mulig før neste steg. Anonymkode: 60ad1...99a Men da fikk du jo et fint svar Hadde overhodet ikke tolket det som at han leter etter noe bedre - er du usikker på deg selv, han eller noe annet i forholdet? Som gjør at du tenker slik? Jeg tenker heller ikke på fremtiden, vi er sammen jeg og typen og så får vi ta det som det kommer, men så er vi begge i slutten av 30 årene da, er ikke så nøye om vi får flere barn og stresser ikke med å flytte inn Anonymkode: 3d4b7...62b 1
Gjest _Falkor_ Skrevet 9. desember 2022 #12 Skrevet 9. desember 2022 Det kommer an på person hvordan man tolker dette, tror jeg😊 Jeg klarer ikke å planlegge langt frem i tid, blir bare stressa og så blir aldri noe slik jeg planla det🙈 Hadde på ingen måte tolket det som at han leter etter ei annen ei, han skrev at han har det bra med deg - stol på han og nyt du🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå