AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Jeg synes det virker litt ubehagelig med kondom på penis. Glans er jo veldig følsomt. Er det slik for alle menn når man trer på kondom? Her regner jeg med at kvinner og kan hjelpe å svare Er dette noe man blir vandt med? Jeg har ikke vært seksuelt aktiv før, men tror jeg er på vei til noe, men kondom har jeg ikke vært borti før. Anonymkode: a094f...a5d
feliek54 Skrevet 12. desember 2022 #2 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 9.12.2022 den 13.38): Jeg synes det virker litt ubehagelig med kondom på penis. Glans er jo veldig følsomt. Er det slik for alle menn når man trer på kondom? Her regner jeg med at kvinner og kan hjelpe å svare Er dette noe man blir vandt med? Jeg har ikke vært seksuelt aktiv før, men tror jeg er på vei til noe, men kondom har jeg ikke vært borti før. Anonymkode: a094f...a5d Det finnes forskjellig størrelse på kondom.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #3 Skrevet 13. desember 2022 Kjøp en haug kondomer, og tren på å runke med dem. Har aldri hørt at det er så følsomt, at det blir et problem. Under samleiet, vil det trolig hjelpe deg med å redusere følsomheten litt. I verste fall finnes det jo xylocain, og lignende bedøvende salve. Anonymkode: bf531...ea8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 Hvis den er såå følsom at du tenker det er ubehagelig med kondom, er det på tide å herde den til normalt seksuelt bruk! Anonymkode: 92289...302
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #5 Skrevet 13. desember 2022 Kondom gjør den mindre følsom, ikke mer. Lykke til! Anonymkode: fd316...1e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå