AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Er det lurt med piggsko? Hve er fordeler/ ulemper? Blir piggene fort slitt ned? Kan jeg da bruke de som vanlige sko da? Anonymkode: a504e...b3a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det lurt med piggsko? Hve er fordeler/ ulemper? Blir piggene fort slitt ned? Kan jeg da bruke de som vanlige sko da? Anonymkode: a504e...b3a Veldig deilig å gå med piggsko på vinteren. Litt rart å gå på bar asfalt og den største ulempen er at du må ta av deg skoene før du går i butikker etc. De blir ikke slitt fort. Bruker mine mye og de er fire år gamle. Ikke noe problem Anonymkode: f7709...27e
Mardina Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det lurt med piggsko? Hve er fordeler/ ulemper? Blir piggene fort slitt ned? Kan jeg da bruke de som vanlige sko da? Anonymkode: a504e...b3a Jeg klarer meg ikke uten piggsko på vinteren 😊 Spesielt på de dagene det er isete ute. Men jeg har også brukt dem på snø. Det lønner seg å legge litt penger i gode piggsko. Jeg har Icebugs og de har jeg hatt i ca. 4 år nå. De har fortsatt alle piggene inntakt, men det er nok fordi jeg kun bruker dem på vinteren. Jeg har vanlige vintersko også. Ville ikke belaget meg på å bruke kun piggsko på vinteren. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 De ødelegger gulv inne da, så det er jo et problem Anonymkode: a98ec...015 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #5 Skrevet 9. desember 2022 Man får kjøpt trekk til å ha utenpå når man går inn. Anonymkode: 720b6...4c8
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #6 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man får kjøpt trekk til å ha utenpå når man går inn. Anonymkode: 720b6...4c8 Da er de helt 100% perfekt. Anonymkode: a98ec...015
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #7 Skrevet 9. desember 2022 Piggsko er gull men ta dem av før du går inn. Gulv blir ødelagt og du burde bli erstatningspliktig om du gikk inne med piggsko. Finns beskyttelse til å ha utenpå dem når du går inn, bruk det. Anonymkode: 92979...c40
Hareena Skrevet 9. desember 2022 #8 Skrevet 9. desember 2022 Piggsko gir meg bedre tid på 100 m fortsatt.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #10 Skrevet 10. desember 2022 Hadde ikke klart meg uten! Bruker de ikke inne, kun når jeg går tur ute, leker med ungene etc. Anonymkode: 7daba...b77
skreppamedleppa Skrevet 10. desember 2022 #11 Skrevet 10. desember 2022 De er uvurderlig💥 Virkelig.. De blir kanskje brukt få dager av året men de dagene de brukes er de så innmari verdt innvisteringen. Det å gå som "Olga 97" kontra å gå som "skreppamedleppa 37"! Det er altså 60 års forskjell på å gå med piggsko og det å ikke gå med piggsko for å si det på den måten. Jeg går friere, er ikke så redd, går på... 🏃♀️Jeg har icebugs sine Og bruker de både på fjellet, skogen og på vanlig fortau.. Tipp topp tommel opp, kanskje en av de beste innvisteringene jeg har gjort. Har hatt de i 4 år nå og piggene er fremdeles veldig gode.. Men som sagt de blir ikke brukt så ofte men det kommer jo an på hvor du bor og værforhold. Jeg bor på vestlandet og således er det jo ikke sååå mange dager i året det er nødvendig med pigger.. Men likevel er de virkelig uvurderlig de dagene jeg bruker de. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå