AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Hei, bare lurer på om det er noen andre her som har erfaring med tics? Jeg har hatt tics så lenge jeg kan huske. Jeg er nå 22 år og jeg har det enda. Jeg har snust for noen år siden men sluttet for 1,5 år siden. Etter dette synes jeg ticsene har blitt mye verre. Sånn at jeg får mer intense kroppslige tics. Det går faktisk ikke mer enn 1 minutt uten at jeg får en tics. Og jeg har telt mange ganger. Når jeg kjører bil pleier det bare å være i fingrene, så da går det helt fint. Men noen ganger får jeg kroppslige tics i bilen og da tør jeg ikke kjøre videre. Jeg sover veldig lite da jeg har ekstreme ticsanfall i hele kroppen når jeg skal legge meg. Det plager meg såpass mye at jeg til tider er ganske suicidal. Jeg har en samboer som er utrolig snill og hjelpsom og støtter meg. Men, greia er at jeg ikke tør å gå til legen eller si det til noen andre fordi jeg sliter veldig mye med angst. Etter i natt (som har nådd toppen, det har aldri noen sinne vært så ille), så ringte jeg legen på morgenen i dag og fikk lege time neste onsdag. Jeg har forresten også adhd, ptsd og ocd. Men spørsmålet er om det kan være noe annet enn tics? Hvis ikke, har noen erfaring med dette? OG er det mulig å bli kvitt det HELT? Fordi jeg orker ikke mer av dette. Anonymkode: c696f...25a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå