Gå til innhold

Vermox til katt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fungerer det med Vermox markkur til katter?

Anonymkode: e2659...bbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant svaret selv, Vermox lan brukes.

Skrevet

Det har ikke slått deg at det kan ha andre doseringer enn den du får kjøpt over disk på apoteket? Jeg ville ikke gitt katten menneske-medisin før jeg hadde frohørt meg med veterinær. Det er heller ikke sikkert at typen mark katten er infisert med er  den samme som vermox tar. Vær så snill. Ikke eksperimenter med kattens helse for å spare noen kroner. 

Anonymkode: 7f735...f9e

• Liker 2
Skrevet

Jeg har alltid gitt katten en halv vermox istedenfor å hente resept hos dyrlegen. Katten er nå veldig gammel, og fremdeles sprek, så det kan man si har gått veldig bra. 

Anonymkode: 1d46f...0bb

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke. Men vet at katter kan dø hvis de får ormekur til hund.

Anonymkode: 988fe...68d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det har ikke slått deg at det kan ha andre doseringer enn den du får kjøpt over disk på apoteket? Jeg ville ikke gitt katten menneske-medisin før jeg hadde frohørt meg med veterinær. Det er heller ikke sikkert at typen mark katten er infisert med er  den samme som vermox tar. Vær så snill. Ikke eksperimenter med kattens helse for å spare noen kroner. 

Det er lagt ut av en veterinær,  så ro deg ned.

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det er lagt ut av en veterinær,  så ro deg ned.

Alle kan kalle seg veterinær på internett. Hadde du vært det, så hadde du ikke spurt. Og i hvert fall ikke her. Du kunne konferert med en kollega. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Alle kan kalle seg veterinær på internett. Hadde du vært det, så hadde du ikke spurt. Og i hvert fall ikke her. Du kunne konferert med en kollega. 

Har ikke sagt JEG er veterinær. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...