AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Fungerer det med Vermox markkur til katter? Anonymkode: e2659...bbe
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 Fant svaret selv, Vermox lan brukes. Anonymkode: e2659...bbe
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 Det har ikke slått deg at det kan ha andre doseringer enn den du får kjøpt over disk på apoteket? Jeg ville ikke gitt katten menneske-medisin før jeg hadde frohørt meg med veterinær. Det er heller ikke sikkert at typen mark katten er infisert med er den samme som vermox tar. Vær så snill. Ikke eksperimenter med kattens helse for å spare noen kroner. Anonymkode: 7f735...f9e 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 Jeg har alltid gitt katten en halv vermox istedenfor å hente resept hos dyrlegen. Katten er nå veldig gammel, og fremdeles sprek, så det kan man si har gått veldig bra. Anonymkode: 1d46f...0bb 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #5 Skrevet 9. desember 2022 Jeg vet ikke. Men vet at katter kan dø hvis de får ormekur til hund. Anonymkode: 988fe...68d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #6 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det har ikke slått deg at det kan ha andre doseringer enn den du får kjøpt over disk på apoteket? Jeg ville ikke gitt katten menneske-medisin før jeg hadde frohørt meg med veterinær. Det er heller ikke sikkert at typen mark katten er infisert med er den samme som vermox tar. Vær så snill. Ikke eksperimenter med kattens helse for å spare noen kroner. Anonymkode: 7f735...f9e Det er lagt ut av en veterinær, så ro deg ned. Anonymkode: e2659...bbe
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #7 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det er lagt ut av en veterinær, så ro deg ned. Anonymkode: e2659...bbe Alle kan kalle seg veterinær på internett. Hadde du vært det, så hadde du ikke spurt. Og i hvert fall ikke her. Du kunne konferert med en kollega. Anonymkode: 7f735...f9e 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #8 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Alle kan kalle seg veterinær på internett. Hadde du vært det, så hadde du ikke spurt. Og i hvert fall ikke her. Du kunne konferert med en kollega. Anonymkode: 7f735...f9e Har ikke sagt JEG er veterinær. Anonymkode: e2659...bbe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå