AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Vi har et barn sammen og har vært sammen i 8 år. I går kveld sendte jeg han melding og innrømmet at jeg savner han og vil at det skal bli oss igjen. Svaret jeg fikk var ikke forventet - han mente vi har prøvd i mange år og ender alltid opp med å krangle så det var ikke noen vits å prøve igjen. Hjertet mitt blør og jeg har virkelig ikke lyst til å være med en annen…jeg vil være en familie igjen. Følelsen av å bli avvist av noen som jeg har stort savn etter…dagene er tunge. Jeg trodde jeg var lykkelig, men det var bare skuespill. Det er ikke så mye å si…men jeg ville bare få det ut 😞 Anonymkode: 175fa...e2a 8
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 Det blir bedre. Lover❤ Vet hvordan du har det... Anonymkode: 94d56...b0c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 Fornuftig mann.. Du ønsker at han skal komme tilbake så du kan fortsette å krangle? Anonymkode: e3fd8...ac4 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det blir bedre. Lover❤ Vet hvordan du har det... Anonymkode: 94d56...b0c Du kan ikke love eller garantere noe. Sånn til opplysning. Jeg gikk fra min samboer av samme årsak, fikk samme melding somnts sendte fra henne et halvår etterpå. Jeg sa det samme som eksen til ts. Da fikk jeg en skyllebøtte at jeg var årsaken til kranglene. Svarte ikke på den meldingen. Jeg fant meg ny kjæreste et par år senere, vært med denne kvinnen i snart 18 år. Kan telle på en hånd antall ganger vi har kranglet på de årene. Eksen derimot, i følge vår datter så er det mye krangling i hjemmet,og det er så fredelig og godt å komme hjem til pappa og stemor. Tommelfingerregel, har du vært i fler enn et forhold med krangler, så er det du selv som er den kranglete. Anonymkode: e3fd8...ac4 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #5 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du kan ikke love eller garantere noe. Sånn til opplysning. Jeg gikk fra min samboer av samme årsak, fikk samme melding somnts sendte fra henne et halvår etterpå. Jeg sa det samme som eksen til ts. Da fikk jeg en skyllebøtte at jeg var årsaken til kranglene. Svarte ikke på den meldingen. Jeg fant meg ny kjæreste et par år senere, vært med denne kvinnen i snart 18 år. Kan telle på en hånd antall ganger vi har kranglet på de årene. Eksen derimot, i følge vår datter så er det mye krangling i hjemmet,og det er så fredelig og godt å komme hjem til pappa og stemor. Tommelfingerregel, har du vært i fler enn et forhold med krangler, så er det du selv som er den kranglete. Anonymkode: e3fd8...ac4 Aldri vært i et forhold med mye krangling...og jeg vil ikke si at vi har kranglet gjennom hele forholdet. Kun det siste året at ting ble litt tøft (av årsaker jeg ikke vil gå inn på). AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Fornuftig mann.. Du ønsker at han skal komme tilbake så du kan fortsette å krangle? Anonymkode: e3fd8...ac4 Nei, så vi kan finne ut av ting for oss, for barnet vårt. Anonymkode: 175fa...e2a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #6 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det blir bedre. Lover❤ Vet hvordan du har det... Anonymkode: 94d56...b0c Håper det...akkurat nå føltes det ikke som det blir bedre 😔 Anonymkode: 175fa...e2a 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #7 Skrevet 9. desember 2022 Det er dessverre slik, at man ikke alltid vil det samme. Du skriver at du vil at du og (eks)-mannen din vil funne ut av ting, for barnet deres. Jeg ønsker å påpeke at det er ikke nødvendig til det beste for barnet at mor og far er sammen, ei heller bor sammen. Om barnet merker stemningen, kranglene og lignende, er det faktisk bedre at mor og far bor hver for seg. Det gjør vondt, så inderlig vondt... Men du kommer deg imellom det ts . Så klisje som det er, ta tiden til hjelp... Det går over, en gang. Anonymkode: 6d926...865 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #8 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er dessverre slik, at man ikke alltid vil det samme. Du skriver at du vil at du og (eks)-mannen din vil funne ut av ting, for barnet deres. Jeg ønsker å påpeke at det er ikke nødvendig til det beste for barnet at mor og far er sammen, ei heller bor sammen. Om barnet merker stemningen, kranglene og lignende, er det faktisk bedre at mor og far bor hver for seg. Det gjør vondt, så inderlig vondt... Men du kommer deg imellom det ts . Så klisje som det er, ta tiden til hjelp... Det går over, en gang. Anonymkode: 6d926...865 Ja, fordi det går faktisk an å fikse de problemene vi hadde. Gevinsten er at vi blir en familie igjen. Takk for fine ord🥺 Anonymkode: 175fa...e2a
Maskinfører Skrevet 10. desember 2022 #9 Skrevet 10. desember 2022 Kanskje du skal ta deg en tur til han ? ting pleier jo å ordne seg på denne måten håper på det beste for deg
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #10 Skrevet 10. desember 2022 Maskinfører skrev (15 timer siden): Kanskje du skal ta deg en tur til han ? ting pleier jo å ordne seg på denne måten håper på det beste for deg Jeg hadde han over fordi jeg var lei meg, og han kom for å trøste meg. Vi snakket litt, men kom ikke fram til en konklusjon. Han virket bare usikker på om det var det rette valget… Har invitert han til middag i morgen, så håper jeg at vi kan snakke mer 🥺 Anonymkode: 175fa...e2a 1
Maskinfører Skrevet 10. desember 2022 #11 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg hadde han over fordi jeg var lei meg, og han kom for å trøste meg. Vi snakket litt, men kom ikke fram til en konklusjon. Han virket bare usikker på om det var det rette valget… Har invitert han til middag i morgen, så håper jeg at vi kan snakke mer 🥺 Anonymkode: 175fa...e2a Jada en god middag hjelper alltid vettu håper det ordner seg for dere og at det går din vei hvem kan vrake en jente for en god middag ? ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #12 Skrevet 11. desember 2022 Maskinfører skrev (16 timer siden): Jada en god middag hjelper alltid vettu håper det ordner seg for dere og at det går din vei hvem kan vrake en jente for en god middag ? ❤️ Det hjalp dessverre lite. 🥺 Middagen var iallefall god! Anonymkode: 175fa...e2a 1
Maskinfører Skrevet 11. desember 2022 #13 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det hjalp dessverre lite. 🥺 Middagen var iallefall god! Anonymkode: 175fa...e2a Dakar så trist ble det krangel eller ? ble han fornøyd med middagen da ? aner ikke hva han tenker med
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #14 Skrevet 12. desember 2022 Maskinfører skrev (7 timer siden): Dakar så trist ble det krangel eller ? ble han fornøyd med middagen da ? aner ikke hva han tenker med Kjenner du i det hele tatt personene i dette bruddet? Han kan da ikke takke ja til et liv med krangling pga en middag. Noen må jo tenke på barnet oppi det her. Anonymkode: fe6f1...e91 2
lillevill Skrevet 12. desember 2022 #15 Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 9.12.2022 den 12.27): Du kan ikke love eller garantere noe. Sånn til opplysning. Jeg gikk fra min samboer av samme årsak, fikk samme melding somnts sendte fra henne et halvår etterpå. Jeg sa det samme som eksen til ts. Da fikk jeg en skyllebøtte at jeg var årsaken til kranglene. Svarte ikke på den meldingen. Jeg fant meg ny kjæreste et par år senere, vært med denne kvinnen i snart 18 år. Kan telle på en hånd antall ganger vi har kranglet på de årene. Eksen derimot, i følge vår datter så er det mye krangling i hjemmet,og det er så fredelig og godt å komme hjem til pappa og stemor. Tommelfingerregel, har du vært i fler enn et forhold med krangler, så er det du selv som er den kranglete. Anonymkode: e3fd8...ac4 Det er så klart ikke bra å krangle, lage dårlig stemning og terrorisere en annen med sitt dårlige humør, uten å selv ta ansvar for å lage det harmonisk hjemme. Men å ha ulike meninger om ting er en del av det å være mennesker. Vi SKAL ha det. Vi har ulike tanker, følelser og ønsker, og det er når vi blir nyskjerrig på hva den andre ønsker at et forhold blir bra. Det ER ikke bra, om feks det bare er den ene som har en mening om noe, eller synes noe, eller føler noe. Det er ikke bra å aldri kunne spørre hva den andre ønsker eller synes, fordi man er nyskjerrig og vil lære hva de vil. Man SKAL være uenige, og man SKAL være nyskjerrig på hva den andre synes. det er BARE syke mennesker som ikke tåler at kjæresten ikke skal ha meninger, følelser, ideer, ønsker. INGEN blir lykkelige av et sånt liv.
Matas Skrevet 12. desember 2022 #16 Skrevet 12. desember 2022 Tråden er ryddet for avsporinger. - Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #17 Skrevet 12. desember 2022 Når jeg leser det du skriver, ser jeg bare ei sutrete ung jente. Du kan ikke bestemme at han skal være hos deg pga. barnet. I dette tilfelle er det han som er voksen og tar ansvar. Anonymkode: 7bd36...773
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2022 #18 Skrevet 15. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 9.12.2022 den 12.17): Vi har et barn sammen og har vært sammen i 8 år. I går kveld sendte jeg han melding og innrømmet at jeg savner han og vil at det skal bli oss igjen. Svaret jeg fikk var ikke forventet - han mente vi har prøvd i mange år og ender alltid opp med å krangle så det var ikke noen vits å prøve igjen. Hjertet mitt blør og jeg har virkelig ikke lyst til å være med en annen…jeg vil være en familie igjen. Følelsen av å bli avvist av noen som jeg har stort savn etter…dagene er tunge. Jeg trodde jeg var lykkelig, men det var bare skuespill. Det er ikke så mye å si…men jeg ville bare få det ut 😞 Anonymkode: 175fa...e2a Nei- ting skjer av en grunn...move on🥰 Anonymkode: 8b25c...30e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå