Teardrop Skrevet 9. desember 2022 #1 Skrevet 9. desember 2022 Har du? Hvor, hvorfor, pris? og hvor lenge har man den, til babyen er født?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #2 Skrevet 9. desember 2022 Ja, gjennom If og Gjennom gjensidige. Gratis begge to. Anonymkode: 8a74c...ab4
Gåsemor Skrevet 9. desember 2022 #3 Skrevet 9. desember 2022 Hvordan fikk du de gratis? If koster 1490,- nå får jeg opp.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 Gåsemor skrev (11 minutter siden): Hvordan fikk du de gratis? If koster 1490,- nå får jeg opp. De gratisforsikringene er basicly "ingenting". Det er en ulykkesforsikring som kun dekker plutselig, uventede ulykker (ikke sykdom osv) og en liten sum til begravelse hvis du eller barnet dør. Den du ser på har dekning for en del mer. Anonymkode: 8a7b7...cf8
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #5 Skrevet 9. desember 2022 Gåsemor skrev (1 time siden): Hvordan fikk du de gratis? If koster 1490,- nå får jeg opp. Via appen Preglife Anonymkode: b0a7a...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #6 Skrevet 10. desember 2022 Haddevia if, gjaldt tilbakevirkende 3 med ogda tegnet jeg barneforsikring som overlappet. Måtte være ekstra på sykehus pga baby fikk skade under fødsel og fikk da utbetalt penger for det. Og selv om skaden gikk fint så har jeg forsikring om det skulle oppstå noe senere. Anonymkode: fb61e...439
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #7 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haddevia if, gjaldt tilbakevirkende 3 med ogda tegnet jeg barneforsikring som overlappet. Måtte være ekstra på sykehus pga baby fikk skade under fødsel og fikk da utbetalt penger for det. Og selv om skaden gikk fint så har jeg forsikring om det skulle oppstå noe senere. Anonymkode: fb61e...439 *gjaldt til og med barnet var 3 mnd Anonymkode: fb61e...439
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #8 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): De gratisforsikringene er basicly "ingenting". Det er en ulykkesforsikring som kun dekker plutselig, uventede ulykker (ikke sykdom osv) og en liten sum til begravelse hvis du eller barnet dør. Den du ser på har dekning for en del mer. Anonymkode: 8a7b7...cf8 Du får også gratis helsetelefon og kan ringe og spør om ring om graviditet. Anonymkode: fb61e...439
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #9 Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du får også gratis helsetelefon og kan ringe og spør om ring om graviditet. Anonymkode: fb61e...439 Ikke med gratisforsikringen nei, kun den man betaler for. De fleste har derimot helsetelefon inkludert når de har egne personforsikringer. Anonymkode: 8a7b7...cf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå