Gå til innhold

Dere med HYTTE, hvor mange kWatt brukere dere for å unngå frost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ler meg ihjel av alle eierne til luksushyttene som må betale det hvite ut av øyet for strømmen fremmover! 

selv har vi hytte uten strøm og vann 😅

Anonymkode: 282ea...f49

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ler meg ihjel av alle eierne til luksushyttene som må betale det hvite ut av øyet for strømmen fremmover! 

selv har vi hytte uten strøm og vann 😅

Anonymkode: 282ea...f49

Hvorfor?

Anonymkode: 98e94...a70

• Liker 2
Skrevet

Foreldrene mine har hytte med strøm og uten vann og den tåler alt  ^^,  Det har den gjort siden besteforeldrene mine bygget den på 60-tallet en gang. Fine hytten :rodmer:

Skrevet

Hytte ved kysten, 24 kvadrat. to panelovner på 7 så liten lunk i hytta, kombiskap på. Hytta brukes hele året, var der i helgen. Usikker på hvor mye jeg bruker, fikk i fjor regning på 7000 kroner for et år. Da ble hytta også brukt i løpet av vinteren. 

Anonymkode: 3d294...866

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hytte ved kysten, 24 kvadrat. to panelovner på 7 så liten lunk i hytta, kombiskap på. Hytta brukes hele året, var der i helgen. Usikker på hvor mye jeg bruker, fikk i fjor regning på 7000 kroner for et år. Da ble hytta også brukt i løpet av vinteren. Hytte fra 1015. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mente 2015 :knegg:

Skrevet

Hytte uten strøm/vann. 

Ler av dere som klager på strømmen på hytta😂 

Anonymkode: acf44...e72

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Må være mange dårlig isolerte hytter, for de fleste her har høyere strømforbruk på hyttene enn vi har i vårt fritidshus. Kan ikke kalle det hytte, for det er et hus. Når vi ikke er der, så er snittet ca 15 kWh i døgnet. Huset er fra slutten av 1890-tallet og er godt isolert. Da går varmepumpe på 16 grader, varmekablene står på som de har gjort helt siden de ble lagt, på to bad. 

På hytta derimot, som er en hytte på 45 kvm, er det hverken vann eller strøm. 

Anonymkode: a2b09...f3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...