Gå til innhold

Foretrekker du TV-programmer (talkshows, etc) der alle deltakerne er etnisk norske?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller er det noe du ikke tenker på i det hele tatt? Må selv innrømme at jeg foretrekker feks Koss Til Kvelds når alle deltakerne er ensike nordmenn. Da vet keg at samtalene vil dreie seg om ting som står meg nærmere (feks ikke rap). Har ikke noen rasistisk tanke bak dette i det hele tatt.

Anonymkode: 38901...1c9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Asså.. hvis de ikke er fra sunnmøre så kan det være samme hvor søren de er fra

Anonymkode: 0accb...b5c

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker talkshow hvor alle gjestene snakker østlandsk.

Anonymkode: 79bc2...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foretrekker TV som interesserer meg. Ser mest på YT og de jeg ser på er ikke etnisk norske, men fra overalt i verden.

Anonymkode: 09249...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Eller er det noe du ikke tenker på i det hele tatt? Må selv innrømme at jeg foretrekker feks Koss Til Kvelds når alle deltakerne er ensike nordmenn. Da vet keg at samtalene vil dreie seg om ting som står meg nærmere (feks ikke rap). Har ikke noen rasistisk tanke bak dette i det hele tatt.

Er rap kun forbeholdt melanrike? Er du så avstumpet her i verden at du kun kan relatere deg til hvite? Det høres faktisk veldig rasistisk ut at du kun ønsker å se hvite på skjermen...

Anonymkode: f4a97...13b

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Har aldri tenkt tanken engang. Kunne ikke brydd meg mindre faktisk.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er rap kun forbeholdt melanrike? Er du så avstumpet her i verden at du kun kan relatere deg til hvite? Det høres faktisk veldig rasistisk ut at du kun ønsker å se hvite på skjermen...

Det er vel en kraftig overrepresentasjon av rap-interesse blant melanrike, dette vet du selvfølgelig selv..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er vel en kraftig overrepresentasjon av rap-interesse blant melanrike, dette vet du selvfølgelig selv..

Du er så tonedøv, at jeg lurer på hvordan du overlever hverdagen. Så du er så enkel i tankegangen din at du vil se hvite på skjermen, fordi ikke-hvite sitter å snakker om rap? Av alle ting så var det altså det du kunne komme på? Du er faen meg cringe...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er så tonedøv, at jeg lurer på hvordan du overlever hverdagen. Så du er så enkel i tankegangen din at du vil se hvite på skjermen, fordi ikke-hvite sitter å snakker om rap? Av alle ting så var det altså det du kunne komme på? Du er faen meg cringe...

Rapportert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Rapportert.

Ånei...en rasist ble krenka? Nei, nå går verden ikke rundt mer

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Nei, det tenker jeg ikke over. Er mest opptatt av hva de har å formidle. Driter da i hvordan de ser ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri tenkt over, men jeg er ikke så glad i norske tv show for å være helt ærlig. Da ser jeg heller et program med rapartister... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei! Liker mangfold og nye impulser. Jeg har dessuten ingen problemer med å høre om ting som jeg ikke nødvendigvis engasjerer meg i, som f.eks opera, motor, black metal etc. Personene kan være interessante, engasjerende og underholdende selv om temaet ikke nødvendigvis er mitt favorittemne. Jeg er også positiv til å åpne opp horisonten min enda mer.

Anonymkode: 00a4e...5d8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei tøffen.

Om folk er uinteressert i dagens multikulturelle medieverden, og i stedet ønsker å se Da Capo, husker du eller andre forhistoriske programmer har ikke du noe med. Om noen ønsker seg tilbake til et homogent Norge anno 1970 har sånn ca null med rasisme å gjøre. Jeg har ikke samme preferanser selv, men folk må få ønske det slik det en gang var, om det er det de vil. 

Anonymkode: 7a134...5c1

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker talkshows der deltakerne ikke er super-woke. Etnisitet, alder, kjønn og slike ting spiller ingen rolle. Jeg er kanskje et fælt menneske, men jeg er drittlei av å høre om hvor grusomt det er å være mørkhudet, kvinne, mann, ungdom, homofil, same, polakk, svenske, trygdet, funksjonshemmet eller hva det nå er i Norge. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei tøffen.

Om folk er uinteressert i dagens multikulturelle medieverden, og i stedet ønsker å se Da Capo, husker du eller andre forhistoriske programmer har ikke du noe med. Om noen ønsker seg tilbake til et homogent Norge anno 1970 har sånn ca null med rasisme å gjøre. Jeg har ikke samme preferanser selv, men folk må få ønske det slik det en gang var, om det er det de vil. 

Anonymkode: 7a134...5c1

Ja og så kan de melanrike stå på sidelinjen og tåleigjen og igjen at folk ikke vil ha dem synlig i homogene, blonde og blåøyde Norge? Det har alt med rasisme å gjøre. Hvis du ikke kan relatere deg til andre mennesker, utifra etnisitet, så har du et problem. Hva med melaninrike som er født og oppvokst i Norge? Nei, du kan dra langt ut på landet og holde deg der med de homogene, med det tullet.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

youcancallmejune skrev (6 minutter siden):

Jeg foretrekker talkshows der deltakerne ikke er super-woke. Etnisitet, alder, kjønn og slike ting spiller ingen rolle. Jeg er kanskje et fælt menneske, men jeg er drittlei av å høre om hvor grusomt det er å være mørkhudet, kvinne, mann, ungdom, homofil, same, polakk, svenske, trygdet, funksjonshemmet eller hva det nå er i Norge. 

Vel, be dine privilegerte medmennesker som å slutte med å behandle minoriteter som dritt, så slutter de å klage så mye at det går utover din hverdag. Forresten...hva betyr woke?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driter i talkshows, men jeg vil ha vekk hun blonde i kiwireklamene som smizer herfra til månen mens hun bytter dialekt ut i fra hvem hun skal sjarmere. 

Anonymkode: ae595...b49

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...